اعزام حافظان کل و مربیان مهد قرآن به‌شهر به عتبات عالیات


اعزام حافظان کل و مربیان مهد قرآن به‌شهر به عتبات عالیات

76 نفر از حافظان کل، اساتید و مربیان عضو مهد قرآن به‌شهر با اهدافی همچون تکریم سرمایه‌های معنوی و استفاده از ظرفیت نخبگان قرآنی به عتبات عالیات اعزام شدند.

خبرگزای شبستان، گروه قرآن و معارف: به گفته «محمد حسن برفامی» تعداد 76 نفر از حافظان کل، اساتید و مربیان عضو مهد قرآن بهشهر به عتبات عالیات اعزام شدند.

بنابر این گزارش، مدیر مهد قرآن بهشهر با تأکید بر تکریم قهرمانان قرآن (حافظان کل) به عنوان سرمایه های معنوی، تصریح کرد: این حفاظ طی دوره های برگزاری آزمون «ترنم وحی» موفق به دریافت گواهینامه حفظ کل قرآن شده اند.

وی تصریح کرد: شناسایی، استفاده از ظرفیت های علمی و تجربی و آموزشی این نخبه های قرآنی در جهت شکوفایی دیگر قرآن آموزان از دیگر اهداف این سفر معنوی بوده است .

این گزارش می افزاید: شرکت حافظان کل، مربیان و خادمان قرآن در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در جوار مضجع شریف آن امام همام و حضرت ابوالفضل العباس (ع) تشرف به حرم مطهر امیرالمومنین امام علی (ع) در نجف اشرف، اجرای برنامه های پرسش و پاسخ حافظان کل در شبستان های حرم و شرکت در مراسم محفل انس با قرآن بعثه مقام معظم رهبری در عراق با قرائت حافظ کل محمد حسنی و تجلیل حافظان کل از جمله برنامه های این سفر روحانی بوده است .

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل