برنامه کارگاه‌های آموزشی رویازی 2 اعلام شد


برنامه کارگاه‌های آموزشی رویازی 2 اعلام شد

دوره‌های آموزشی رویازی 2 طبق برنامه از قبل تعیین شده در هفته دوم مهر با حضور 4 استاد خارجی و 3 استاد داخلی برگزار خواهد شد

برنامه کارگاه‌های آموزشی رویازی 2 اعلام شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، طبق اعلام شورای اجرایی رویداد رویازی، دوره‌های آموزشی تخصصی عنوان شده در بسته‌های حمایتی این رویداد همانند پارسال با حضور استادان داخلی و خارجی در هفته دوم مهر برگزار خواهد شد.
این کارگاه‌ها به همت مرکز تلویزیون و پویانمایی حوزه هنری از ۷ تا ۱۰ مهر برگزار خواهد شد و تمامی شرکت کنندگان رویازی که تا پایان مهلت تعیین شده ثبت نام خود را در سایت رویازی کامل کرده باشند، برای حضور در کارگاه‌ها دعوت می‌شوند.
دیمیتری یاکونین (Dmitry Yakunin) تهیه کننده و مدیر اجرایی مرکز جوانان اتحادیه سینماگران روسیه، کارگاه آموزش جامع پیچ و راهبرد‌های مرتبط با ارائه طرح را برگزار می‌کند.
الکساندر میرگُرُدسکی (Alexander Mirgorodskiy) تهیه کننده و سازنده پویانمایی، تجزیه و تحلیل اقتصادی هزینه‌های تولید پویانمایی را ارائه می‌کند.
ایلنا چیستیاکووا (Elena Chistiakova) استاد MBA و مربی آموزش تجارت، اصول و مبانی مذاکره و برگزاری جلسات تخصصی را آموزش می‌دهد.
اسوتلانا بوخاروا (Svetlana Bukharaeva) متخصص اقتصاد پویانمایی، درباره حق تألیف (کپی رایت)، مالکیت معنوی و توزیع تولیدات رسانه‌ای از دیدگاه حقوقی صحبت می‌کند.
آقای محسن اکبری، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، به مسأله مالکیت معنوی در قوانین و مقررات ایران می‌پردازد.
آقای عباس ایمانی، کارشناس رسمی دادگستری در رشته تألیفات (کپی رایت) مالکیت معنوی در رویه قضائی را مرور می‌کند.
خانم مریم نقیبی، کارشناس امور بین‌الملل و بازار‌های جهانی، مبحث پویانمایی در بازار‌های بین‌المللی را ارائه می‌کند.
آقای محمدمهدی ایزدخواه، مدرس مدیریت و کارآفرینی در دانشگاه علامه طباطبایی نیز در زمینه تجاری سازی پویانمایی، صحبت خواهد کرد.
ثبت‌نام در رویازی۲ تا ۳۱ شهریور در سایت royazi.com ادامه دارد و برای شرکت‌کنندگان نهایی دوره اول رویداد رویازی ۶۰ درصد، اعضای انجمن صنفی پویانمایی ۵۰ درصد و شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ۴۰ درصد تخفیف اختصاصی برای ثبت‌نام در نظر گرفته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری