ماموریت البرز در شهرستان سیل زده باوی در مرحله پایانی است


ماموریت البرز در شهرستان سیل زده باوی در مرحله پایانی است

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به اینکه قدردان همراهی و کمک های مردم نوعدوست استان با سیل زدگان کشور هستیم، گفت: ماموریت البرز در شهرستان سیل زده باوی استان خوزستان با سربلندی در مراحل پایانی است.

به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در بازدید از روستای یکاویه یک در شهرستان باوی در جمع خبرنگاران، افزود: اکنون با تلاش تیمهای اعزامی البرز شاهد مراحل پایانی بازسازی ونوسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل در محدوده تعیین شده برای استان البرز هستیم.

وی ادامه داد: تیمهای امدادی البرز در حال بررسی سایر نیازهای هموطنان سیل زده در محدوده تعیین شده بوده و کاستیها برطرف می‌شود.

شهبازی گفت: براساس دستور وزیر کشور به استانهای معین برای به نتیجه رساندن عملیات بازسازی و تعمیرات مناطق سیل زده، پیش از آغاز فصل سرما، اکنون با فضای مثبت و تعاملبین ۲ استان البرز و خوزستانکارها به خوبی پیش میرود.

استاندارالبرز اظهار داشت: طبق پیشبینی، جادهها و ابنیه آسیب دیده از سیل در محدوده کاری تیم های اعزامی استان البرز تا مهرماه امسال بازسازی و ترمیم خواهند شد.

وی با قدردانی از تلاش های مسئولان استان خوزستان که همواره پای کار هستند، گفت: اکنون قلب ایران اسلامی برای خوزستان و سایر مناطق سیل زده کشور میتپد و مسئولان به تبعیت از تاکیدات و فرامین مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری در تلاش برای آبادانی شهرها و روستاها هستند.

شهبازی بیان داشت: به رغم فاصله یک هزار کیلومتری خوزستان با البرز، همدلی و همراهی مردم و مسئولان برای آبادانی مناطق سیل زده این فاصله را بسیار کم کرد و اکنون شاهد رضایتمندی مردم سیل زده شهرستان باوی از خدمات البرز هستیم.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص پیام تقدیر وزیر کشور، افزود: دکتر رحمانی فضلی با اهتمام ویژه ای خدمات رسانی به استان های سیل زده را رصد می کنند و تشکر خود را از همراهی البرز برای امدادرسانی به خوزستان اعلام کرده بودند.
شهبازی خاطرنشان کرد: اکنون در گام دوم انقلاب در شرایط تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، ایران اسلامی متحد و منسجم تر شده است.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر