فاوره: حس می‌کردم دورتموند به بارسلونا برخورد می‌کند؛ مقابل آنها اجازه نداریم تمرکزمان را از دست بدهیم


فاوره: حس می‌کردم دورتموند به بارسلونا برخورد می‌کند؛ مقابل آنها اجازه نداریم تمرکزمان را از دست بدهیم

فاوره نسبت به شانس صعود تیمش از مرحله گروهی، خوش بین است.

طرفداری - لوسین فاوره، سرمربی بروسیا دورتموند مدعی شد بارسلونا بدون مسی هم تیم خوبی است.

زردهای وستفالن امشب در اولین بازی از دور گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا میزبان بارسلونا خواهند بود. در دیداری که به نظر نمی‌رسید مسی بتواند در آن به میدان برود اما فوق ستاره آرژانتینی در دو روز اخیر بدون مشکل تمرین کرده و احتمالا برای دقایقی هم که شده، والورده او را به زمین خواهد فرستاد.

به گزارش موندو دپورتیوو، فاوره در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت:

در سال 1991، توقفی دو هفته‌ای در بارسلونا داشتم. آن زمان یوهان کرایوف سرمربی بارسا بود. واضح است که آن مشاهدات و دوره، برای من در مربی‌گری الهام بخش بود. امسال حس می‌کردم به بارسا برخورد می‌کنیم و همین طور هم شد. مقابل آنها باید برای 90 یا 95 دقیقه کاملا پویا و هوشمندانه عمل کنیم. اجازه نداریم تمرکزمان را از دست بدهیم. تلاش می‌کنیم هجومی بازی کنیم اما نیاز داریم در فاز تدافعی هم عالی باشیم و این خیلی مهم است.

بارسلونا؟ آنها احتمالا بدون مسی بازی خواهند کرد اما این قضیه تاثیر چندانی در سبک بازی‌شان نخواهد داشت. بارسا همیشه با سیستم 433 بازی می‌کند و مقابل والنسیا با آنسو فاتی، بازیکن جوان 16 ساله‌شان و گریزمان در خط حمله، خیلی خوب بازی کردند. بارسا هنوز هم تیم خوبی است؛ با یا بدون مسی. در گروه دشواری قرار داریم اما قطعا این توانایی را داریم که به دور بعد صعود کنیم.

وضعیت مصدومان دورتموند؟ شولتز شانسی برای بازی کردن ندارد. درباره پیشچک هنوز مشخص نیست. باید برای آخرین بار با پزشک تیم صحبت کنیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن درباره دختر ؛ جملات کوتاه و طولانی در مورد دختر قوی و دختر بودن