بدشانس مثل دورتموند؛ ضلع اصلی ام‌اس‌جی برگشت


بدشانس مثل دورتموند؛ ضلع اصلی ام‌اس‌جی برگشت

تهران- ایرنا- جادوگر آرژانتینی بارسا آخرین‌بار در فینال جام حذفی مقابل والنسیا در فهرست آبی‌اناری‌ها قرار گرفت و از آن بازی 118 روز می‌گذرد اما خبر خوب برای هواداران بارسا بازگشت وی برای دیدار مقابل دورتموند است.

«لیونل مسی» ۴۶ روز پس از گرفتار شدن در بند مصدومیت در جریان اردوی پیش‌فصل بارسا، حالا به موقع خود را به جمع آبی‌اناری ‌ها رساند تا نامش در فهرست رسمی این تیم برای سفر به آلمان و دیدار با بورسیا دورتموند گنجانده شود.

مهاجم آرژانتینی پس از تکمیل تمرین صبح امروز، چراغ سبز کادر پزشکی بارسا را برای بازی در لیگ قهرمانان دریافت کرد و «ارنستو والورده» با قرار دادن نام وی در فهرست اصلی خیال هواداران نگران این تیم را راحت کرد.

با احتساب تمرین امروز، مسی هم‌اکنون پابه‌پای هم‌تیمی‌های خود در ۲ جلسه تمرینی متوالی شرکت کرده اما روی کاغذ دیدار افتتاحیه بارسا را در فصل جدید لیگ قهرمانان از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و در صورتی که اوضاع در این بازی طبق برنامه پیش نرود، سرمربی این تیم چیزی بیشتر از یک گزینه تعویضی دم‌دستی در اختیار دارد و این بدان معنا است که ام‌اس‌جی اولین فرصت را برای تبدیل شدن به یک مثلث در اختیار خواهد داشت.

فهرست ۲۲ نفره بارسا برای جدال با دورتموند از قرار زیر است:

دروازه‌بان‌ها: مارک آندره ترشتگن، نتو، ایناکی پنا

مدافعان: سمدو، پیکه، لنگله، واگو، تودیبو، جردی آلبا، جونیور فیرپو

هافبک‌ها: سرخی روبرتو، بوسکتس، راکیتیچ، آرتور، دی‌یونگ، آلنا، آرتورو ویدال

مهاجمان: سوارز، گریژمان، کارلس پنا، آنسو فاتی، لیونل مسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل