اعتراف امری به نمایش ضعیف نیمه دوم آرسنال


اعتراف امری به نمایش ضعیف نیمه دوم آرسنال

اونای امری، سرمربی آرسنال مدعی شد واتفورد تیم برتر زمین در نیمه دوم بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز و در شرایطی که در نیمه اول مقابل واتفورد با دو گل به پیروزی رسیده بود، در نیمه دوم اسیار اشتباهات مدافعان خود شده و دو امتیاز شیرین را از دست داد. اونای امری مدعی شد آنها باید در نیمه اول به گل سوم می رسیدند و این تساوی برای وی خوشایند نبوده است.

سرمربی آرسنال، اونای امری پس از بازی مقابل واتفورد به بی بی سی اسپورت گفت: "آنها در جریان بازی ما را تحت فشار قرار دادند، واتفورد سال گذشته نیز مانند امروز بازی می کرد. ما در نیمه اول تیم برتر زمین بودیم و می دانستیم که باید سومین گل را نیز باید وارد دروازه حریف کنیم، زیرا با حمایت هواداران آنها توانایی بازگشت به بازی را داشتند و این اتفاقی است که افتاده است.

اعتراف امری به نمایش ضعیف نیمه دوم آرسنال

ما نتوانستیم در نیمه دوم مقابل فشار واتفورد مقاومت کنیم. آنها از نظر جسمی تیمی بسیار قوی هستند. واتفورد در بازی امروز ما را مجبور به اشتباه کردن کرد و به شکلی بازی کرد که ما چنین اشتباهاتی را مرتکب شویم.

اگر شما قادر به نفوذ به خطوط تیم حریف باشید آنگاه می توانید شانس گلزنی ایجاد کنید. واتفورد در نیمه دوم تیم برتر زمین بود و در مجموع تساوی خوبی نبود. ما باید به کار و تلاش خود ادامه دهیم. وقتی سعی کردیم با توپ های بلند بازی کنیم، توپ های زیادی از دست دادیم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بنچمارک چیست؟ معرفی انواع برنامه و سایت های تست Benchmark