مردان آنجلس صدرنشین موقت لالیگا


مردان آنجلس صدرنشین موقت لالیگا

تهران- ایرنا- تیم فوتبال سه‌ویا ملقب به مردان آنجلس با برتری یک بر صفر مقابل آلاوس، به طور موقت در صدر جدول لالیگا اسپانیا قرار گرفت.

دیدار تیم‌های فوتبال سه‌ویا و آلاوس در چارجوب هفته چهارم رقابت‌های لالیگای اسپانیا، از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر امروز (یکشنبه) به وقت تهران به میزبانی آبی‌پوشان آلاوس در ورزشگاه مندیزوروزا برگزار شد.

سه‌ویا و آلاوس در حالی به مصاف هم رفتند که شاگردان خوان لوپتگی در سه هفته گذشته با ۲ پیروزی و یک تساوی و کسب هفت امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار داشتند و آلاوس نیز تا پیش از این بازی با ۵ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گرفته بود.

این دیدار پر برخورد که ۱۰ کارت زرد به همراه داشت، در نهایت با تک گل خوان جردن در دقیقه ۳۷ به سود سه‌ویا پایان یافت تا با توجه به نتایج سایر تیم‌ها، سویا ۱۰ امتیازی شده و در صدر جدول لالیگا قرار گیرد.

در ادامه دیدارهای هفته چهارم، سلتاویگو و گرانادا، وایادولید و اوساسونا و بتیس و ختافه امشب به مصاف هم می‌روند تا پرونده هفته چهارم رقابت‌های لالیگا بسته شود.

در حال حاضر سه‌ویا با ۱۰، اتلتیکومادرید با ۹، رئال مادرید با هشت، بیلبائو با هشت و بارسلونا با هفت امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا پنجم جدول لالیگا قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری