نظرسنجی انتخاباتی در فضای مجازی ممنوع است


نظرسنجی انتخاباتی در فضای مجازی ممنوع است

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: انجام نظرسنجی های انتخاباتی در ارتباط با نامزدهای احتمالی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی تخلف از قانون محسوب شده و ممنوع است.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز یکشنبه در پنجمین نشست ستاد انتخابات استان ایلام اظهار داشت: ایجاد فضای امید و نشاط سیاسی در سطح جامعه با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سالجاری بسیار مهم و ضروری است.

وی با تاکید بر برنامه ریزی لازم جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم افزود: اگر چه مشکلاتی در حوزه های اقتصادی داریم ولی باید تلاش کنیم نشاط سیاسی را در جامعه گسترش دهیم.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: برنامه زمان‌ بندی انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور ابلاغ‌ شده و لازم است که آموزش‌های مورد نیاز به اعضای هیات‌های اجرایی انتخابات تا زمان آغاز انتخابات ارائه شود.

نوذری یادآور شد: مسئولان با برنامه‌ریزی لازم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم را فراهم کنند، زیرا پایداری نظام و کشور مرهون حضور باشکوه مردم در انتخابات است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار تدوین تقویم آموزشی انتخابات مجلس یازدهم در استان شد و تصریح کرد: آموزش تمام اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

نوذری در ادامه از برگزاری کلاس های آموزشی برای بخشداران مستقل استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۷ نفر از بخشداران استان در دوره آموزشی که در استان خراسان رضوی برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری قرار است دوم اسفند ۹۸ در کشور برگزار شود.

۳۰۳۲/۶۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟