مرسدس بنز S کلاس جدید، طلایه‌دار صنعت خودرو…


مرسدس بنز S کلاس جدید، طلایه‌دار صنعت خودرو…

مرسدس S کلاس با هر تعریفی یک پرچم‌دار است. این خودرو چند دهه است که از نظر سطح مهندسی و اشرافیت در بالاترین سطح محصولات دایملر قرار داشته و بنابراین طبیعی است که نسل جدید این خودرو از هر نظری یک سر و گردن بالاتر از سایر خودروها قرار گیرد. قرار است نسل جدید این... The post مرسدس بنز S کلاس جدید، طلایه‌دار صنعت خودرو… appeared first on مجله پدال.

مرسدس S کلاس با هر تعریفی یک پرچم‌دار است. این خودرو چند دهه است که از نظر سطح مهندسی و اشرافیت در بالاترین سطح محصولات دایملر قرار داشته و بنابراین طبیعی است که نسل جدید این خودرو از هر نظری یک سر و گردن بالاتر از سایر خودروها قرار گیرد. قرار است نسل جدید این سدان لوکس در سال 2020 معرفی شود اما ب ام و با کانسپت ویژن EQS پیش‌نمایشی از این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت 2019 داشته است.

مرسدس بنز S کلاس جدید، طلایه‌دار صنعت خودرو…
اولا کالنیوس رئیس دایملر در همین نمایشگاه فرانکفورت به‌صورت مختصر درباره‌ی نسل بعدی S کلاس سخن گفته است. او گفته که S کلاس جدید طلایه‌دار صنعت خودرو خواهد بود. کالنیوس در اظهارنظری جالب گفته که S کلاس دلیل بیدار شدن از خواب افرادی است که برای مرسدس بنز کار می‌کنند. این لوکس ساز آلمانی برای رسیدن به اهداف خود می‌خواهد نسل جدید S کلاس اولین خودروی تولیدی با سیستم خودران سطح 3 باشد.

مرسدس بنز S کلاس جدید، طلایه‌دار صنعت خودرو…
بنا به گفته‌ی مارکوس شافر، عضو هیئت‌مدیره و مسئول بخش تحقیق و توسعه‌ی مرسدس، نسل جدید این سدان پرچم‌دار فاقد قوای محرکه‌ی تمام الکتریکی خواهد بود زیرا این نقش به EQS محول شده است. اطلاعات بیشتر درباره‌ی این خودرو طی ماه‌های آینده منتشر خواهد شد. مدیر مرسدس گفته است:

هدف ما برای S کلاس ترسیم مرزهای بسیار بالا و در بخش انتهایی محصولات ما از هر نظر است بنابراین هدف‌گذاری ما به شدت سطح بالاست.

مرسدس بنز S کلاس جدید، طلایه‌دار صنعت خودرو…
برگزاری نمایشگاه فرانکفورت و سیل خودروهای جدید رونمایی شده در این رویداد مهم باعث شد نتوانیم زودتر جدیدترین تصاویر جاسوسی جدید S کلاس 2020 را منتشر کنیم. این پروتوتایپ که در آلمان رؤیت شده دارای دستگیره‌های درب پاپ‌آپ می‌باشد. ظاهراً نسل جدید این خودرو به‌صورت LWB عرضه خواهد شد و شاید خبری از مدل‌های کوپه و کانورتیبل نباشد زیرا نسل بعدی SL و AMG GT می‌توانند جایگزین این مدل‌ها باشند.

مرسدس بنز S کلاس جدید، طلایه‌دار صنعت خودرو…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری