دستگیری عامل انتشار تصاویر سلاح جنگی در شبکه‌های اجتماعی


دستگیری عامل انتشار تصاویر سلاح جنگی در شبکه‌های اجتماعی

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر سلاح جنگی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی پلیس فتا استان، علی قهرمان‌طالع با بیان این مطلب اظهار کرد: بعد از رصد فضای مجازی، کارآگاهان سایبری با صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های مجازی مواجه شدند که در راستای تشویش اذهان عمومی و وحشت با انتشار تصاویر خشونت‌آمیز و سلاح‌های جنگی تلاش می‌کرد، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عامل انتشار تصاویر سلاح جنگی در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شد، ادامه داد: بعد از اینکه این فرد توسط کارآگاهان سایبری شناسایی شد، پرونده تشکیل شده و موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و بدون هیچ‌گونه فاصله‌ای به بررسی این حساب کاربری پرداختند.

قهرمان‌طالع با تاکید بر اینکه چندین اسلحه نیز در بازررسی از منزل این متهم کشف شد، افزود: در بازرسی‌ از منزل این متهم 1 قبضه سلاح شکاری، 1 قبضه سلاح بادی و 1 دستگاه فلزیاب و گنج‌یاب کشف و ضبط شد و متهم بعد از تکمیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پلیس فتا همواره برای ایجاد محیط مجازی امن تلاش می‌کند، اظهار کرد: کاربران فضای مجازی باید دقت داشته باشند که هرگونه رفتار غیرقانونی و ناهنجار آن‌ها در این فضا توسط پلیس سایبری رصد و پایش شده و با مجرمینی که آرامش هم‌وطنان عزیز را سلب کنند طبق قانون و به‌شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل