آرام چوب تولیدکننده تخصصی سرویس خواب نوزاد


آرام چوب تولیدکننده تخصصی سرویس خواب نوزاد

آرام چوب تولیدی سرویس خواب با سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و تولید انواع تخت نوزادی و سرویس تخت و کمد فعالیت می­کند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام آرام چوب، اگر تاکنون حتی یکبار در گوگل به قصد یافتن مدل های جدید و بروز سرویس خواب سرچ کرده‌اید حتما به سایت آرام چوب سر زده‌اید و نمونه کارهای زیبا و با کیفیت تولید شده در این مجموعه را مشاهده کرده اید. امروز به بهانه تغییر مکان و گسترش کارخانه آرام چوب به سراغ مدیرعامل مجموعه رفتیم تا در مورد تغییرات و محصولات جدید آن گزارشی را برای علاقمندان ارائه کنیم.

آرام چوب تولیدکننده تخصصی سرویس خواب نوزاد

آقای ابراهیمی مدیریت کارخانه از اتفاقات خوبی که در مکان جدید رقم خورده، صحبت کرد که در صدر آنها اشتغال تعداد بیشتری از جوانان زحمتکش ایرانی است. اما همانطور که می‌دانید آرام چوب به عنوان تولید کننده تخصصی سرویس خواب نوزاد و تخت دو طبقه شناخته شده است که طرح ها و مدل های متفاوت تولید شده در سایت و اینستاگرام آرام چوب قابل مشاهده است. همچنین مدل های جدید سرویس خواب نوزاد و طرح های جدید تخت دو طبقه به مرور به سایت اضافه خواهد شد. اما خبر دیگر اضافه شدن محصولات جدید به خط تولید می‌باشد که به گفته آقای ابراهیمی، به زودی مدل‌های جدید انواع میز تلویزیون و میز LCD دیواری مدرن و کلاسیک به سبد کالای این مجموعه اضافه خواهد شد. ضمن اینکه تولید سرویس خواب نوزاد، سرویس خواب نوجوان، سرویس خواب جوان و سرویس خواب دو نفره با جنس چوب و MDF کامل با روکش رنگ از محصولات اساسی در خط تولید جدید کارخانه می­‌باشد.

آرام چوب تولیدکننده تخصصی سرویس خواب نوزاد

پس اگر به دنبال خرید سرویس چوب نوزاد خود هستید یا قصد ایجاد تغییردر دکوراسیون اتاق خواب خود یا فرزندانتان را دارد، آرام چوب بهترین انتخاب برای شماست. مزیت های خرید از آرام چوب برای شما علاوه بر اطمینان از جنس و کیفیت عالی محصولات این است که تمام محصولات چوبی دارای ۲ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش هستند تا شما بدون دغدغه از هر کجای ایران بصورت اینترنتی یا حتی تلفنی یک محصول ایرانی را خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

آرام چوب تولیدکننده تخصصی سرویس خواب نوزاد

ما هم امیدواریم که این مجموعه و تمام عزیزانی که با تلاش زیاد در امر تولید در کشور عزیزمان فعالیت می­‌کنند موفقیت های روز افزون داشته باشند تا همه با هم ایرانی آباد بسازیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان