رادیو معارف بینش سیاسی و دینی مخاطبان را ارتقا دهد


رادیو معارف بینش سیاسی و دینی مخاطبان را ارتقا دهد

گروه معارف ــ حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در دیدار با مدیران شبکه رادیویی معارف گفت: می‌توانیم با تولید برنامه‌ها در حوزه دشمن شناسی به ارتقاء سطح بینش سیاسی و دینی مخاطبان کمک کنیم.

رادیو معارف بینش سیاسی و دینی مخاطبان را ارتقا دهدبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه‌ای با مدیران رادیو معارف، گفت: این رسانه دینی با حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران باید تعاملات بیشتری داشته‌باشد.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی افزود: رادیو معارف یکی از رسانه‌های موفق در حوزه معارف اسلامی و دفاع مقدس است که توانسته نقش بسیار مطلوبی در جامعه ایجاد کند و مخاطبان خوبی را از قشر فرهیخته و تأثیرگذار جذب کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: می‌توانیم با تولید برنامه‌ها در حوزه دشمن شناسی به ارتقاء سطح بینش سیاسی و دینی مخاطبان کمک کنیم.

در ادامه این نشست کاویانی، سرپرست رادیو معارف گزارشی از فعالیت‌های این رسانه دینی در تولید برنامه‌های با موضوع دفاع مقدس، بیداری اسلامی و دشمن شناسی ارائه داد و آمادگی رادیو معارف را برای تعامل بیشتر این دو مجموعه اعلام کرد.

مدیر رادیو محرم همچنین از فعالیت رادیو محرم و اهداف و مأموریت این رادیو نکاتی را بیان کرد.

دراین جلسه راه‌های همکاری و هم افزایی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با رادیو معارف بررسی شد و موضوعاتی از قبیل آموزش رادیویی برای کارکنان و خانواده‌های سپاه و ساخت برنامه‌های مستد رادیویی نیز در این جلسه مطرح شد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف رادیو معارف و رادیو محرم، در برنامه «حماسه پایداری» که در هفته دفاع مقدس از رادیو معارف پخش می‌شود به عنوان کارشناس برنامه حضور یافت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج