امام جمعه کیش خواستار رفع موانع تولید شد


امام جمعه کیش خواستار رفع موانع  تولید شد

کیش- ایرنا - امام جمعه کیش،خواستار برداشتن موانع تولید، کوتاه شدن جریان صدور مجوز ها و ایجاد انگیزه سرمایه گذاری و تولید شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه کیش، گفت مسئولان باید گزارش بدهند که برای تولید به عنوان نبض اقتصاد کشور چه کردهاند.

وی روند تولید در کشور را روبه نزول و کاهش دانست و افزود: اکنون شرایط بگونهای است که کسی رغبت به سرمایه گذاری و تولید ندارد و سرمایه ها در جهت واسطه گری و دلالی به کار گرفته می شود.

امام جمعه کیش با اشاره بازید خود از یکی از شهرک‌ های صنعتی کیش از رکود فعالیتهای تولید در این شهرک انتقاد کرد و افزود: برخی سوله‌ها بسته است و اگر سوله‌ای باز است به‌ جهت تولید استفاده نمی‌شود.

وی در ادامه، درگیر نبودن نیروی کار در بخش تولید، اشتغال در بخش غیر مولد، وجود قوانین و مقررات دست و پاگیر و سختگیری بانکها را از عوامل و موانع رونق تولید عنوان کرد و افزود: مراحل گرفتن مجوز در بخش تولید طولانی و سختگیرانه است بگونه ای که متقاضی یا سرمایه گذار در وسط راه پیشیمان می شود، به همین جهت افراد ترجیح می دهند که در بخش واسطه گری که دردسری ندارد فعالیت کنند.

وی افزود: راه‌اندازی یک کارخانه ماه‌ها دوندگی دارد تا بتوان مجوز مقدماتی را دریافت کرد لذا مسئولان باید تعداد امضاها را کم کنند.

*تجلیل از برگزاری آیین های نماز جمعه

حجت‌الاسلام والمسلمین "احمد حسن زاده" در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه از مردم ولایتمدار و محب اهل بیت جزیره کیش برای برگزاری باشکوه مراسم عزاداری دهه اول محرم قدردانی کرد و افزود: آیین های عزاداری ابا عبدالله الحسین در جزیره کیش با شکوه تمام برگزار شد و مردم دگر بار نشان دادند که عاشق واقعی اهل بیت هستند.

* نقش تقوا در استحکام خانواد*

امام جمعه کیش در ادامه مباحث هفته های گذشته مبنی بر نقش تقوا در استحکام بنیاد خانواده ، سرزنش و سرکوفت را یکی از عوامل تهدید کننده بنیاد خانواده ذکر کرد و خانواده ها را از انجام این عمل برحذر داشت.

وی اضافه کرد: سرزنش و سرکوفت بین اعضای خانواده از جمله همسر، مشکلات را یپچیدهتر می کند و خود امری مشکل آفرین است .


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد