تسلا مدل S سریع‌ترین چهار درب پیست لاگونا سکا


تسلا مدل S سریع‌ترین چهار درب پیست لاگونا سکا

هم‌اکنون می‌دانیم که تسلا به دنبال کاهش جلب توجهات به پورشه تایکان جدید بوده و اعلام کرده به دنبال ثبت رکورد جدیدی در پیست مشهور نوربرگ رینگ است. همچنین موضوع دیگر به آماده‌سازی خودروی رکوردشکن مربوط می‌شود و ایلان ماسک هم گفته که تسلا باید اقدام به بررسی و تنظیم مدل S از نظر ایمنی... The post تسلا مدل S سریع‌ترین چهار درب پیست لاگونا سکا...

هم‌اکنون می‌دانیم که تسلا به دنبال کاهش جلب توجهات به پورشه تایکان جدید بوده و اعلام کرده به دنبال ثبت رکورد جدیدی در پیست مشهور نوربرگ رینگ است.

تسلا مدل S سریع‌ترین چهار درب پیست لاگونا سکا
همچنین موضوع دیگر به آماده‌سازی خودروی رکوردشکن مربوط می‌شود و ایلان ماسک هم گفته که تسلا باید اقدام به بررسی و تنظیم مدل S از نظر ایمنی بکند تا در پیست نوربرگ رینگ مشکلی وجود نداشته باشد.

تسلا مدل S سریع‌ترین چهار درب پیست لاگونا سکا
اما این بار نمی‌خواهیم درباره‌ی رکورد نوربرگ رینگ صحبت کنیم بلکه اصل خبر به این بازمی‌گردد که ماسک در توئیتر خود خبر از رکوردشکنی مدل S در پیست لاگونا سکا داده است. از آنجایی که هیچ رکوردی برای خودروهای الکتریکی چهار درب در این پیست گزارش نشده بنابراین ما حدس می‌زنیم که رکورد تسلا مدل S به خودروهای چهار درب مربوط باشد.

به عنوان یک خودروی استاندارد تولیدی، با حداقل تغییرات، رکورد تسلا مدل S با زمان 1 دقیقه و 36.6 ثانیه از زمان 1 دقیقه و 37.54 ثانیه‌ای به دست آمده توسط جگوار XE SV پروجکت 8 هم سریع‌تر بوده است. قبل از جگوار هم کادیلاک CTS-V با زمان 1 دقیقه و 38.52 ثانیه‌ای رکورددار این پیست مشهور کالیفرنیایی بوده است.

تسلا مدل 3 هم قبلا در لاگونا سکا زمان 1:37.5 را ثبت کرده بود. با این حال کار اند درایور این سوال را مطرح کرده که آیا یک مدل استاندارد است که به طور معمول از خط تولید خارج شده یا اینکه تغییراتی در آن صورت گرفته است؟ حتی اگر تایرها یا سیستم تعلیق یا قطعات آئرودینامیکی و یا سطح تجهیزات یک خودرو با نسخه تولید انبوه آن متفاوت باشد، نمی‌توان ادعایی در مورد رکورد آن به عنوان خودروی تولیدی مطرح نمود.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل