تاریخ شروع به کار سرویس Apple Arcade و قیمت ماهیانه آن مشخص شد


تاریخ شروع به کار سرویس Apple Arcade و قیمت ماهیانه آن مشخص شد

ابتدای سال میلادی اپل از برنامه‌های خود برای شروع پروژه جدیدی مخصوص بازی‌های سیستم عامل iOS تحت عنوان سرویس Apple Arcade پرده‌برداری کرد. اپل آرکید به عنوان سرویسی معرفی شد که انحصاراً بر بازی‌های موبایل تمرکز خواهد کرد و مخاطب می‌تواند چندین اثر مختلف را با یک اشتراک در اختیار خود داشته باشد. بعد از چندین ماه سکوت، دیروز در حین همایش جدید اپل...

ابتدای سال میلادی اپل از برنامه‌های خود برای شروع پروژه جدیدی مخصوص بازی‌های سیستم عامل iOS تحت عنوان سرویس Apple Arcade پرده‌برداری کرد.

اپل آرکید به عنوان سرویسی معرفی شد که انحصاراً بر بازی‌های موبایل تمرکز خواهد کرد و مخاطب می‌تواند چندین اثر مختلف را با یک اشتراک در اختیار خود داشته باشد. بعد از چندین ماه سکوت، دیروز در حین همایش جدید اپل برای معرفی محصولات جدید خود، اخبار جدیدی از این پروژه نیز منتشر شد.

اپل در کنفرانس آشکار کرد که سرویس Apple Arcade زودتر از آنچه همگان فکر می‌کردند هفته آینده، 19 سپتامبر عرضه خواهد شد و ماهیانه 4.99 دلار هزینه در بر خواهد داشت. حتی ارزان‌تر از آنچه عده‌ای گمان می‌کردند خواهد بود چرا که اپل همیشه محصولات خود را گران‌قیمت عرضه می‌کند.

در سرویس Apple Arcade بازی‌های موبایل از سازنده‌های معروفی که امثال Shantae، Pac-Man و ChuChu Rocket را ساخته بودند، ساخته شده و در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. به گفته اپل در زمان عرضه بیش از 100 عنوان قابل انتخاب و بازی خواهد بود و شما می‌توانید آن‌ها را نه تنها از طریق موبایل‌های اپل بلکه از تمام دستگاه‌های سیستم عامل iOS همچون تلویزیون اپل، مک و آی‌پاد نیز تجربه کنید.

زمان دقیق عرضه سرویس اپل آرکید برای دستگاه ‌های مختلف iOS بدین شرح خواهد بود:

19 سپتامبر دستگاه‌های سازگار با iOS

30 سپتامبر برای iPadOS و tvOS 13

ماه اکتبر برای macOS Catalina

به علاوه باید خاطرنشان کرد دوره آزمایش رایگانی نیز به مدت یک ماه در دسترس دوستداران قرار خواهد گرفت تا پیش از خرید آن را برای مدت کوتاهی تجربه کنند.

تاریخ شروع به کار سرویس Apple Arcade و قیمت ماهیانه آن مشخص شدتاریخ شروع به کار سرویس Apple Arcade و قیمت ماهیانه آن مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک