رویداد رسانه‌ای جدیدی برای بازی The Last of Us 2 در راه است


رویداد رسانه‌ای جدیدی برای بازی The Last of Us 2 در راه است

پس از مدت‌ها بی‌خبری، به نظر می‌رسد در هفته‌های آتی با اخبار و اطلاعات جدیدی از بازی The Last of Us 2 طی برگزاری یک رویداد روبه رو خواهیم شد. اگرچه استودیو ناتی‌داگ چندی پیش ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی را در هنگام برگزاری کنفرانس خصوصی در همایش گیم‌استاپ رونمایی کرد، اما از زمان و احتمال نمایش ویدئو برای عموم خبر نداده بود. با این حال با خبر...

پس از مدت‌ها بی‌خبری، به نظر می‌رسد در هفته‌های آتی با اخبار و اطلاعات جدیدی از بازی The Last of Us 2 طی برگزاری یک رویداد روبه رو خواهیم شد.

اگرچه استودیو ناتی‌داگ چندی پیش ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی را در هنگام برگزاری کنفرانس خصوصی در همایش گیم‌استاپ رونمایی کرد، اما از زمان و احتمال نمایش ویدئو برای عموم خبر نداده بود. با این حال با خبر خوشحال‌کننده‌ای که امروز جف کیلی مجری مراسم بهترین آثار سال داد، به زودی شاهد خبرهای بیشتری خواهیم بود.

کیلی به تازگی در توئیتی اعلام کرد که رویداد رسانه‌ای مختص The Last of Us 2 در روز 24 سپتامبر مصادف با سه شنبه دوم مهر ماه برگزار خواهد شد. همانطور که حدس زده‌اید، جزئیات دقیقی از این رویداد در حال حاضر در دست نیست جز ذکر این نکته که در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

نکته جالب دیگر این است که برنامه دو روز پیش از 26 سپتامبر ملقب به روز شیوع بیماری در دنیای داستانی بازی رخ می‌دهد. زمانی که عفونت همه‌گیر جان اکثر مردم جهان را گرفت و عده کمی در برابر آن سالم باقی ماندند. شاید دلیلی وجود داشته که برنامه رسانه‌ای قبل از این واقعه برگزار می‌شود کسی نمی‌داند.

The Last of Us 2 که به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 در دست ساخت است، پیش از این شایعه شده بود در ماه فوریه 2020 عرضه خواهد شد و دارای چهار نسخه مختلف استاندارد، مخصوص، کالکتر و الیت خواهد بود. باید دو هفته دیگر منتظر ماند و دید آیا بالاخره چنین جزئیات مهمی از بازی اعلام خواهد شد یا خیر.

رویداد رسانه‌ای جدیدی برای بازی The Last of Us 2 در راه استرویداد رسانه‌ای جدیدی برای بازی The Last of Us 2 در راه است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگها