کرسی تلاوت و احیای قرآنی شب عاشورا برگزار شد + عکس


گروه جلسات و محافل ــ مراسم احیای همنوایی با تلاوت قرآن سالار شهیدان در شب عاشورا همچون سنوات گذشته با حضور اساتید و قاریان بین‌المللی و ممتاز در مسجد جامع المهدی(عج) شهرری برگزار ‌شد.

کرسی تلاوت و احیای قرآنی شب عاشورا برگزار شد + عکس

به گزارش ایکنا؛ مراسم احیای قرآنی شب عاشورا، شب گذشته سه‌شنبه، 19 شهریوماه مصادف با شب عاشورا همچون سال‌های گذشته با حضور قاریان بین‌المللی و ممتاز و قرآنیان از مناطق مختلف کشور در مسجد جامع المهدی(عج) شهرری واقع در فلکه اول دولت‌آباد، از ساعت 24 الی اذان صبح برگزار ‌شد.
در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای زیارت عاشورا را قرائت کرد و سپس قاریان و اساتید بین‌المللی و ممتاز به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

در این مراسم اساتیدی همچون محمدرضا صلحجو، سیدمحسن و سیدحسین موسوی‌بلده، داود جعفری، محمدرضا پورزرگری، معتز آقایی، علی زواریان، هادی ربیعی، ابراهیم آهور، مرتضی ابدالی، احمد مرادی و صباغیان حضور داشتند. از قاریان بین‌المللی و ممتاز جوان حاضر در مراسم نیز می‌توان به سعید پرویزی، سیدمصطفی حسینی، محسن قاسمی، میلاد ایزدپناهی، حسین بیات و سیدعباس حسینی اشاره کرد.

یکی از بخش‌های این مراسم احیای قرآنی، سخنرانی سیدمحسن موسوی‌بلده، استاد و پیشکسوت قرآنی، بود که به بیان مطالبی درباره ارتباط سیدالشهدا(ع) و قرآن کریم پرداخت. سپس سعید پرویزی برای حسن ختام جلسه آیاتی از کلام الله را تلاوت کرد.

در پایان، نماز جماعت صبح روز عاشورا اقامه شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند