فعالیت سرویس مدرسه‌های اردستان بیشتر کنترل شود


فعالیت سرویس مدرسه‌های اردستان بیشتر کنترل شود

محمدتقی کیانی روز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک اردستان گفت: با توجه به نزدیکی فصل بازگشایی مدرسه‌ها و لزوم نظارت بر سرویس‌های رفت‌وآمد دانش آموزان، اقدام‌های نظارتی از سوی نیروی انتظامی باید افزایش یابد.

وی بیان کرد: مدیران مدرسه‌ها نیز باید هماهنگی لازم را با نیروهای انتظامی داشته و برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه‌ یا مسائل ناخواسته، نسبت به فعالیت سرویس‌های دانش‌آموزی نظارت بیشتری اعمال کنند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردستان همچنین بر همکاری مسوولان آموزش‌وپرورش و نیروی انتظامی جهت پیشگیری از ایجاد مزاحمت به ویژه برای دانش‌آموزان دختر تاکید کرد.

مسوول حراست آموزش و پرورش اردستان نیز با اشاره به فعالیت برخی افراد فاقد مجوزهای لازم برای جابه‌جایی دانش‌آموزان در قالب راننده سرویس، تصریح کرد: برخی از این افراد آموزش‌های لازم را فرا نگرفتند و از این رو احتمال بروز برخی مسائل و آسیب‌ها وجود دارد که باید دستگاه‌های ذی‌ربط با آنها برخورد قانونی کنند.

حسن علیزاده اضافه کرد: برای پیشگیری از خطرهای احتمالی رفت‌وآمد دانش‌آموزان به مدرسه‌ها با استفاده از موتورسیکلت، به مدرسه‌های متوسطه ابلاغ شده تا از ورود و رفت‌وآمد این گونه وسائل نقلیه به واحدهای آموزشی جلوگیری کنند.

جمع‌آوری و جایگزین کردن همه سرعت‌گیرهای پلاستیکی در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد با سرعت‌کاه، انجام تمهیدهای مورد نیاز از سوی شهرداری‌ها برای زیباسازی، رنگ‌آمیزی و خط‌کشی محل عبور دانش‌آموزان به واحدهای آموزشی، ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن تابلوهای راهنمایی و رانندگی در اردستان از جمله مصوبه‌های شورای ترافیک این شهرستان بود.

شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان با برخورداری از ۶۲ واحد آموزشی و جمعیت دانش آموزی بیش از چهار هزار و ۴۰۰ نفر، در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال‌شرق اصفهان قرار دارد.

۷۴۳۱/۸۱۲۳

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری