خبر بد برای رئالی ها از مصدومیت ادن هازارد


هنوز شرایط برای بازگشت ادن هازارد، ستاره 28 ساله رئال مادرید به میادین مهیا نیست. نوشته خبر بد برای رئالی ها از مصدومیت ادن هازارد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر بد برای رئالی ها از مصدومیت ادن هازارد

ادن هازارد هنوز آماده بازی کردن نیست
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۸
خبر بد برای رئالی ها از مصدومیت ادن هازارد

هنوز شرایط برای بازگشت ادن هازارد، ستاره ۲۸ ساله رئال مادرید به میادین مهیا نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بدترین خبر برای زین الدین زیدان در آستانه فصل جدید، مصدومیت گرانقیمت ترین خرید لالیگا در تابستان امسال بود و ادن هازارد هنوز فرصت بازی کردن برای رئال مادرید در فصل جدید لالیگا را پیدا نکرده و غیبت او یکی از دلایل نتایج نه چندان خوب این تیم بوده است.

این بازیکن که برای حضور در ترکیب تیم ملی بلژیک راهی اردوی این کشور شده بود، همچنان مصدوم است و شرایط بازی کردن را پیدا نکرده است. ادن هازارد پس از معاینه شدن از سوی پزشکان تیم ملی بلژیک دوباره به مادرید بازگشت تا برای بهبود مصدومیت ران پای خود مورد معالجه گروه پزشکی رئال مادرید قرار گیرد.

بدین ترتیب ادن هازارد روند درمان خود را در پایتخت اسپانیا ادامه داده و به نظر می رسد برای حضور در اولین بازی خود در مقابل لوانته در ۱۴ سپتامبر آماده خواهد شد.

در این شرایط ادن هاز‌ارد بازی های تیم ملی بلژیک مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ مقابل سن مارینو و اسکاتلند به ترتیب در تاریخ ۶ و ۹ سپتامبر را از دست می دهد. باشگاه رئال مادرید نگران بود در صورت بازی کردن، مصدومیت ادن هاز‌ارد دوباره عود کند که پزشکان بلژیکی نیز همین تحلیل را داشتند و به همین دلیل تصمیم به بازگشت ادن هازارد به مادرید گرفته شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید