شیر برنج را به این روش درست کنید


شیر برنج را به این روش درست کنید امروز در فراناز با یک غذای جدید  بسیـــــــــــــــــــــــــــار ساده در خدمت شکا همراهان همیشگی هستیم.با ما همراه باشید. شیر برنج جایگزین خوبی برای شیرهای لبنی است! این دستور العمل های ساده برای درست کردن شیر برنج کمتر از 5 دقیقه زمان می برد. اگر می خواهید طعم شیر برنج سنتی داشته باشید، از شیرینی برنج استفاده...

شیر برنج را به این روش درست کنید

شیر برنج را به این روش درست کنید

امروز در فراناز با یک غذای جدید بسیـــــــــــــــــــــــــــار ساده در خدمت شکا همراهان همیشگی هستیم.با ما همراه باشید.

شیر برنج جایگزین خوبی برای شیرهای لبنی است! این دستور العمل های ساده برای درست کردن شیر برنج کمتر از 5 دقیقه زمان می برد. اگر می خواهید طعم شیر برنج سنتی داشته باشید، از شیرینی برنج استفاده کنید. اگر طعم خاکی بیشتری را ترجیح می دهید، برنج قهوه ای را با آب مخلوط کنید تا شیر شود. هر دو گزینه سریع ، آسان و جالب هستند.

*موادی که برای تهیه این غذا نیاز دارید:

1 فنجان برنج پخته شده

4 فنجان آب

(مخصوص 4 نفر)

شیر برنج را به این روش درست کنید

شیر برنج را به این روش درست کنید

*روش تهیه:

برنج سفید را به صورت کته بپزید و دم نگذارید تا حدی که نرم شود . سپس 1 فنجان برنج پخته شده را با 4 فنجان آب داخل مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید.

بگذارید ثابت باقی بماند تا شیر و برنج صاف شود اگر بعد از 1 دقیقه مواد هنوز یکدست نشده است باز مخلوط کن را با دور تند روشن کنید تا زمانی که یکدست شود مخلوط کنید.

پس از مخلوط کردن، شیر را داخل یخچال نگهداری کنید. اگر تمایل دارید شیر را خنک بنوشید و اگر هم دوست داشته باشید می توانید گرم بنوشید. حتما قبل از نوشیدن شیر برنج آن را کامل هم بزنید .

این شیر برنج را تا 5 روز می توانید داخل یخچال نگهداری کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...