لیست پرسپولیسی های تیم امید آب می رود!


در لیست تازه تیم امید تنها یک بازیکن از پرسپولیس دیده می‌شود؛ امیر روستایی که در زمان حضور در پیکان نیز همواره به تیم امید دعوت می‌شد و جزو بازیکنان اصلی این تیم در بازی‌های آسیایی جاکارتا بود.
روستایی در هر دو مسابقه لیگ برتری پرسپولیس به میدان رفت و در فهرست تازه فرهاد مجیدی قرار گرفت اما غیر از او بازیکن دیگری از پرسپولیس در این لیست دیده نمی‌شود.
پیش از این نفراتی مثل محمد‌امین اسدی و حتی سعید حسین پور به تیم امید دعوت می‌شدند اما این بار نامی از آنها در فهرست اعلام شده دیده نمی‌شود. همچنین احمدرضا احمدوند مهاجمی که از استقلال به پرسپولیس آمد و با اتفاقاتی عجیب و غریب نتوانست قراردادش را ثبت کند نیز پیش از این به تیم امید دعوت می‌شد که حالا نامش در این لیست دیده نمی‌شود.
به نظر می‌رسد بازی نکردن نفراتی مثل اسدی در دعوت نشدن‌شان به این اردو تاثیرگذار باشد کما اینکه اسدی و حسین‌پور با اینکه فصل قبل در مسابقات مهم لیگ قهرمانان بازی کردند در دو بازی گذشته حتی به لیست 20 نفره پرسپولیس هم راه نیافتند.
البته پرسپولیس جوان‌های دیگری هم دارد که شاید تنها در صورت انجام یک بازی برای این تیم چشم مربیان تیم امید را بگیرند. مهدی عبدی در خط حمله احتمالاً با اولین بازی بتواند فرهاد مجیدی را به دعوتش قانع کند. ساسان زمانه و امیرحسین بیات هم گلرهای پتانسیل‌داری هستند که می‌توانند به تیم امید کمک کنند بخصوص اینکه ظاهراً این تیم در پست دروازه‌بانی همچنان مشکلاتی جدی دارد.
از بین جوان‌های پرسپولیس هم احسان محمدحسینی سابقه دعوت به تیم امید را دارد اما مدت‌هاست دیگر دعوت نمی‌شود. او نیز در دو بازی گذشته پرسپولیس جایی در لیست بازی پیدا نکرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نمونه سوالات علوم اول دبستان همه فصلها