گردهمایی «فعالان امر به معروف و نهی از منکر» با حضور آیت‌الله رئیسی


گردهمایی «فعالان امر به معروف و نهی از منکر» با حضور آیت‌الله رئیسی

گردهمایی فعالان امر به معروف و نهی از منکر در‌آستانه عاشورای حسینی، با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، همزمان با ماه محرم و در هفتمین روز از این ماه، گردهمایی «فعالان امر به معروف و نهی از منکر»، شنبه، 16 شهریور با حضور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس قوه قضائیه برگزار می شود.

بنابراین گزارش، در این گردهمایی حجت الاسلام« کاظم صدیقی»، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور هم به ایراد سخن می پردازد.

این گردهمایی از ساعت ۸ صبح شنبه، ۱۶ شهریور در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی واقع در خیابان دکتر شریعتی، پل رومی، خیابان خزر، جنب سفارت ترکیه، مجتمع فرهنگی شهید بهشتی برگزار می شود.

هفته گرامیداشت و احیای فریضه «امر به معروف و نهی از منکر» از اول محرم‌الحرام با شعار «نهضت حسینی، مطالبه‌گری و مسئولیت اجتماعی» آغاز شده است.

گفتنی است، روز اول این هفته با عنوان «امر به معروف و نهی از منکر مسئولان»، روز دوم «امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه‌گری»، روز سوم «امر به معروف و نهی از منکر و مسئولیت اجتماعی»، روز چهارم «امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ‌سازی»، روز پنجم «امر به معروف و نهی از منکر و رسالت رسانه»، روز ششم «امر به معروف و نهی از منکر و نظارت همگانی» و روز هفتم با عنوان «امر به معروف و نهی از منکر و معروف سال (رونق تولید)» نامگذاری شده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم