همایش شیرخوارگان حسینی در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود


همایش شیرخوارگان حسینی در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - همایش شیرخوارگان حسینی شهر زنجان سال‌های گذشته در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شد، اما امسال به دلیل  محدودیت در تردد این مراسم معنوی در حسینیه حضرت علی اصغر (ع) نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با سراسر کشور و در نخستین جمعه ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی زنجان امسال با حضور مادران و نوزادان ۶ ماهه در محل نمایشگاههای بین المللی کاسپین زنجان برگزار می شود.
داود خدایی افزود: بر این مبنا و طبق برنامه ریزی انجام گرفته در همایش امسال شیرخوارگان حسنی ۱۰ هزار بسته فرهنگی در بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تفاوت چندانی ندارد.

وی یادآور شد: ۱۰ هزار بسته شامل سربند و لباس برای ۶ ماهه های حاضر مجمع تهیه و تدارک دیده شده است.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان ادامه داد: این مراسم روز جمعه ۱۵ شهریور همزمان با نخستین جمعه ماه محرم ساعت هشت ونیم صبح برگزار خواهد شد، این مراسم هر سال بصورت سراسری به یاد ۶ ماهه امام حسین (ع) و با سخنرانی و مداحی با موضوع حضرت علی اصغر (ع) برگزار می شود.

بر اساس اعلام مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع)، همایش جهانی شیرخوارگان حسینی امسال در هفدهمین سال برگزاری همزمان در بیش از ۶ هزار و ۲۵۰ نقطه در ایران و ۴۵ کشور جهان برگزار می‌شود.

همه‌ساله همزمان با اولین جمعه ماه محرم بانوان عزادار شیرخوارگان با حضور در این همایش جهانی فرزندان خود را نذر یاری امام زمان (عج) می‌کنند.

۹۶۴۶/۸۰۶۳۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل گرگ با نوشته های انگیزشی + متن های زیبا و انگیزشی