کوله‌گردی در ترکیه


سفر رو با استانبول زیبا شروع می‌کنیم، بعد از یک و نیم روز استانبول‌گردی به آنکارا و سپس نِوشهیر می‌ریم. دو شب رو در هاستل سنگی در کاپادوکیا می‌گذرونیم و هرروزش رو با یک منظره رویایی شروع می‌کنیم. بعد به قونیه می‌ریم و ساعاتی رو در کنار مقبره مولانا می‌گذرونیم و مسیر رو به سمت دنیزلی و پاموکاله ادامه می‌دیم. در پاموکاله از استخرهای طبقاتی و...

سفر رو با استانبول زیبا شروع می‌کنیم، بعد از یک و نیم روز استانبول‌گردی به آنکارا و سپس نِوشهیر می‌ریم. دو شب رو در هاستل سنگی در کاپادوکیا می‌گذرونیم و هرروزش رو با یک منظره رویایی شروع می‌کنیم. بعد به قونیه می‌ریم و ساعاتی رو در کنار مقبره مولانا می‌گذرونیم و مسیر رو به سمت دنیزلی و پاموکاله ادامه می‌دیم.

در پاموکاله از استخرهای طبقاتی و باستانی آب گرم طبیعی لذت می‌بریم و حسابی در طبیعت زیباش به آرامش می‌رسیم.

مقصد بعد ما ازمیره که در سه روز اقامتمون سواحل زیباش رو می‌بینیم، به شهر رنگارنگ آلاچاتی می‌ریم و در شهر تاریخی اِفِسوس نگاهی به گذشته با معماری اعجاب انگیز یونان باستان این منطقه می‌اندازیم.

در نهایت با پرواز از ازمیر به استانبول خواهیم رفت و بعد از یک شب استراحت به تهران برمی‌گردیم.

تاریخ سفر:

۲ الی ۱۱ مهر ماه

سه شب استانبول، دو شب کاپادوکیا، نیم روز قونیه، دو شب پاموکاله، دو شب ازمیر
هزینه سفر: ۴۶۰ دلار به علاوه هزینه ریالی پروازها (رفت و برگشت از تهران به استانبول، ازمیر به استانبول)

هزینه پرواز:

هزینه پرواز به روز بررسی و اعلام می‌شه. در حال حاضر حدود ۲۸۵۰۰۰۰ تومانه و به علت تغییر لحظه‌ای نرخ، در زمان ثبت نام هر فرد براش خریداری می‌شه تا در حق کسی احجاف نشه.

خدمات:

خدماتی که در ازای پرداخت این هزینه‌ها دریافت می‌کنید:

بلیط هواپیما رفت و برگشت از تهران به استانبول بلیط هواپیما ازمیر به استانبول همه هزینه‌های حمل و نقل درون و برون شهری (اتوبوس، ون، قطار تندرو) اقامت در هاستل لوکس (استانبول، کاپادوکیا) و هتل (پاموکاله، ازمیر) به همراه صبحانه بیمه مسافرتی راهنمای تور

به جز این موارد ، لازم است هزینه نهار و شام، نوشیدنی‌ها، خرید، ورودیه‌ها و استفاده از تورهای خاص رو به همراه داشته باشید. برای هر شخص این هزینه‌ها متفاوته اما اگه اقتصادی سفر می‌کنید روزی بین ده تا بیست دلار رو در نظر داشته باشید. اگه پرخرح هستید، سی دلار کفایت می‌کنه. در صورتی که تور خاصی لازم دارید (بالن‌سواری یا اسب‌سواری) از قبل به ما اطلاع بدید که هزینه‌ها رو بررسی و بهترینش رو بهتون اعلام کنیم.

توجه داشته باشید که اگه هوای کاپادوکیا در روزی که به سفر می‌ریم بادی باشه بالن‌ها به پرواز در نمیان.

مهلت ثبت نام:

۲۵ شهریور (قیمت بلیط در حال افزایش میباشد)

برنامه سفر ترکیه:

روز اول
با پرواز از تهران به استانبول می‌ریم. اتاق و تخت رو در هاستل تحویل می‌گیریم و شب را در ساحل کادیکوی و کافه‌ها و رستوران‌های رنگارنگش می‌گذرانیم.

روز دوم
صبح زود به جزیره بویوک‌آدا می‌ریم و بعد از ساعاتی جزیره‌گردی به استانبول برمی‌گردیم. محله گالاتا، استتقلال و تکسیم رو می‌بینیم و غذاهای محلی رو امتحان می‌کنیم.

روز سوم
صبح زود با قطار تندرو به آنکارا می‌ریم. بعد از صرف نهار، با اتوبوس به کاپادوکیا می‌ریم و اتاق رو در هاستل تحویل می‌گیریم.

روز چهارم
با یک منظره رویایی روزمون رو در کاپادوکیای زیبا شروع می‌کنیم. بعد از صرف صبحانه به گشت و گذار در این شهر تاریخی با مناظر زیبای طبیعی می‌پردازیم. همسفران بر اساس علاقه می‌تونند بالن‌سواری و اسب‌سواری کنند که لازمه از قبل به ما اطلاع بدند تا مقدماتش انجام بشه.

روز پنجم
بعد از صرف صبحانه با کاپادوکیا خداحافظی می‌کنیم و به سمت قونیه حرکت می‌کنیم. ساعاتی رو در موزه مولانا و مقبره شمس می‌گذرانیم و بعد از صرف نهار محلی، با اتوبوس به پاموکاله می‌ریم. در نهایت اتاقمون رو تحویل می‌گیریم و حسابی استراحت می‌کنیم.

روز ششم
صبح زود به دیدن استخرهای طبیعی آب گرم می‌ریم و یک روز فوق‌العاده رو در این منطقه با مناظر دیدنی می‌گذرونیم.
بعد از ظهر در شهر قدم می‌زنیم و بعد از صرف شام به استراحت می‌پردازیم.

روز هفتم
بعد از صبحانه از هتل خارج شده و به ازمیر می‌ریم. اتاقمون رو تحویل می‌گیریم، استراحت می‌کنیم و برای شهرگردی و دوچرخه سواری در این شهر رویایی و در کنار ساحل حاضر می‌شیم.

روز هشتم
صبح زود به آلاچاتی می‌ریم تا یک روز زیبا رو با قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های سنگی و رنگارنگ این شهر بگذرونیم. بعد به ساحل چشمه می‌ریم و از منظره زیبای شن‌های ماسه‌ای ساحل دریای اژه لذت می‌بریم.
در نهایت به ازمیر بازمی‌گردیم.

روز نهم
ساعاتی رو در شهر تاریخی افسوس می‌گذرونیم و با قدم زدن در ویرانه‌های باقی‌مانده از یونان باستان، به گذشته برمی‌گردیم. بعد از صرف نهار به فرودگاه می‌ریم و با پرواز به استانبول می‌رسیم. شب را در هاستل استراحت می‌کنیم و آماده بازگشت به خانه می‌شیم.

روز دهم
بعد از صبحانه به فرودگاه می‌ریم و به تهران برمی‌گردیم.

لیدر برنامه:

خانم مسیحا هاشمی

کوله‌گردی در ترکیه

ثبت نام:

برای ثبت نام در نرم افزار واتس اپ whatsapp به یکی از شماره هاز زیر پیام دهید

محمد نادری ۰۹۳۵۳۲۱۰۱۱۸

مسیحا هاشمی ۰۹۱۷۱۰۱۵۴۴۰

کوله‌گردی در ترکیهکوله‌گردی در ترکیه

مملیکا

من محمد هستم ملقب به مملیکا. یه مهندس مکانیک عاشق سفر کردن، ماجراجویی و عکاسی ... که آدم ها بخش اصلی سفرهاش هستن

More Posts - Website


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر