20 درصد طرح‌های هفته دولت در خراسان جنوبی فرهنگی است


20 درصد طرح‌های هفته دولت در خراسان جنوبی فرهنگی است

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: هفته دولت امسال یک هزار و 19 طرح در این استان افتتاح شد که بیش از 20 درصد آن در حوزه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی بود. 

ناصر خوش خبر روز شنبه در آیین افتتاح کتابخانه عمومی شهید بصیری پور که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مهرشهر بیرجند برگزار شد افزود: خراسان جنوبی یکی از استان‌های امن با مردمانی شجاع، متدین و دوستدار نظام است.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی ۲ هزار شهید را تقدیم کرده است اظهار داشت: خانواده‌های ایثارگران همیشه حامی نظام جمهوری اسلامی هستند.

معاون استاندار خراسان جنوبی افتتاح این کتابخانه را یکی از پروژه‌های مهم حوزه فرهنگی دانست و گفت: علاوه بر اینکه امسال ۲۰ درصد پروژه‌های هفته دولت به حوزه فرهنگی و آموزشی اختصاص داشت، زیرساخت‌های مابقی پروژه‌ها نیز به فرهنگ و آموزش و مسایل اجتماعی کمک می‌کند.

وی افزود: استاندار خراسان جنوبی نهضت خدمت صادقانه و بدون منت به مردم را ایجاد کرده و این استان سرآمد فرهنگ و هنر است که هر قدر در این حوزه تلاش شود در حوزه‌های دیگر کمترین مشکل و هزینه را خواهیم داشت.

خوش خبر تاکید کرد: برای اینکه به توسعه پایدار برسیم باید به فرهنگ و هنر به ویژه کتاب و کتابخوانی توجه لازم را داشته باشیم.

کتابخانه عمومی شهید بصیری پور (اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی) روز شنبه با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر بیرجند افتتاح شد.

شهید مرتضی بصیری پور اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی فروردین سال گذشته در سوریه به شهادت رسید.

افتتاح ساختمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران به این استان است.

۹۸۹۳*۳۰۲۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»