نشاط با طعم معنویت/اردوی یک روزه فعالان طرح تابستانه کانون علویون رودان


نشاط با طعم معنویت/اردوی یک روزه فعالان طرح تابستانه کانون علویون رودان

نوجوانان و جوانان شرکت کننده در طرح تابستانه اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری علویون شهرستان رودان به اردوی یک روزه درون استانی رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودان، هر ساله با شروع فصل تابستان و آغاز تعطیلی مدارس، ثبت نام فرزندان در کلاس های طرح اوقات فراغت، به یکی از دغدغه‌های مهم والدین تبدیل می شود و طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد به دلیل قرار گرفتن در فضای معنوی، بهره گیری از مربیان متعهد و متخصص، تعدد و تنوع رشته ها و هزینه های اندک به عنوان یکی از گزینه هایی است که تا توانسته است نگرانی خانواده ها را کاهش دهد.

کانون های فرهنگی هنری محلات مختلف با مهیا ساختن زمینه لازم جهت اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت، همه ساله با آغاز فصل تعطیلی مدارس، شروع به تبلیغ و جذب کودکان، نوجوانان و جوانان در رشته های متنوع فرهنگی، هنری، آموزشی، مهارتی، کمک درسی، مشاوره ای، کتابخوانی، ورزشی و اردویی می کنند.

کانون فرهنگی هنری علویون مسجد جامع شهر رودان یکی از این مراکز فعال مردم نهاد در شرق استان هرمزگان است که با مدیریت یکی از نیروهای جوان، دغدغه مند و خلاق با راهبری امام جمعه اداره می شود و در طول سال برنامه های جذاب و مورد نیاز روز را اجرا می کند که اوج فعالیت های آن در فصل تابستان نمود و ظهور پیدا می کند.

« مهدی نایبی دهبارز »، مدیرکانون علویون گفت: این کانون در تابستان امسال با استفاده از شش نفر از مربیان جوان مومن، پرانرژی و با اخلاق اقدام و شرکت 80 کودک و نوجوان 7 تا 15 ساله به برگزاری طرخ غنی سازی اوقات فراغت در رشته های روخوانی و روانخوانی، احکام، تربیتی، اخلاقی، ورزشی، گرافیک و نقاشی در دو بخش خواهران و برادران کرد.

نشاط با طعم معنویت/اردوی یک روزه فعالان طرح تابستانه کانون علویون رودان

وی با بیان اینکه طرح تابستانه غنی سازی اوقات فراغت کانون از اول تیر ماه سال جاری آغاز و تا 31 مرداد ماه ادامه داشت، افزود: بیش از 65 نفر از پسران و دختران عضو کانون در این طرح شرکت کردند.

مدیرکانون فرهنگی هنری علویون عنوان کرد: رویکرد کلی کلاس‌ها در طرح اوقات فراغت کانون بر اساس معیارهای اخلاقی، تربیتی و نظم تدوین شده و آثار آن پس از اجرای موفق طرح در شرکت کنندگان مشهود بود.

وی افزود: جذب نوجوانان و جوانان به مسجد، برنامه ریزی برای تربیت دینی شرکت کنندگان، ارتقای سطح بینش و آگاهی و سطح مهارت آنان، واکسینه کردن آنها در برابر آسیب ها و ترویج روحیه امید، نشاط و شادابی معنوی در این قشر ازجمله اهداف اجرای طرح اوقات فراغت در کانون بود.

کانون فرهنگی هنری علویون مسجد جامع شهر رودان پس از اتمام طرح اوقات فراغت و به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شرکت کنندگان، 65 نفر از منتخبین طرح را راهی اردوی یک روزه تفریحی سیاحتی کرد.

نشاط با طعم معنویت/اردوی یک روزه فعالان طرح تابستانه کانون علویون رودان

این اردو در شهرستان بندرعباس برگزار شد و دختران و پسران 7 تا 15 ساله کانون در مجموعه تفریحس و گردشگی گنو در شمال شهر بندرعباس روز خاطره انگیزی را پشت سر گذاشتند.

برپایه این گزارش؛ اعضای شورای کانون فرهنگی هنری علویون مسجد جامع رودان نیز 30 تیرماه سال جاری به اردوی دو روزه به منطقه زیبای گردشگری ساردوئیه در شهرستان جیرفت استان کرمان اعزام شدند.

گفتنی است؛ شهرستان رودان در فاصله ۸۰ کیلومتری شهر بندرعباس قرار دارد و به علت آب و هوای مناسب و وجود آب فراوان و وجود باغ های زیبا و مزارع کشاورزی به بهشت جنوب شهره است.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی