میز خدمت مسوولان گنبدکاووس در مصلی نماز جمعه برگزار شد


میز خدمت مسوولان گنبدکاووس در مصلی نماز جمعه برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - میز خدمت برخی از مسوولان شهرستان گنبدکاووس در آخرین روز از بزرگداشت هفته دولت (2 تا 8 شهریور) باحضور فرماندار ویژه، معاونین او، امام جمعه و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل مصلی امام جعفر صادق (ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست، برخی مدیران دستگاه های اجرایی گنبدکاووس از جمله فرمانداری، انتظامی، برق، آبفای شهری، جهادکشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت و شرکت گاز به سوالات و مشکلات مردم حاضر در مصلی رسیدگی و دستورات لازم برای رفع آن صادر کردند.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس قبل از این نشست درجمع نمازگزاران گنبدی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: در این هفته که امروز آخرین روز آن می باشد، ۲۴۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار تقریبی ۳۰۴۳ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۴۳۰ نفر به بهره برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

عبدالقدیر کریمی افزود: از مجموع پروژه های هفته دولت ۲۱۲ پروژه با هزینه ۲۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۳۱ پروژه با هزینه افزون بر ۵۴۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی اضافه کرد: رویکرد مدیران دولت تدبیر و امید در سطح ملی، استانی و شهرستانی تکمیل طرح های نیمه تمام بود تا با انجام آن بخشی از مشکلات مردم رفع شود.

میز خدمت مسوولان گنبدکاووس در مصلی نماز جمعه برگزار شد

کریمی به مساله کشف گندم های آلوده در گنبدکاووس نیز اشاره کرد و گفت: با اقدام بموقع انتظامی، دستگاه قضایی و مدیران شهرستان خوشبختانه هیچ گندم آلوده ای وارد سبد غذایی مردم نشده و مردم از این جهت اطمینان داشته باشند ضمن اینکه مدیر خاطی اداره غله نیز برکنار شده است.

وی به مساله انتخابات مجلس شورای اسلامی که قرار است اسفند ماه امسال برگزار شود نیز اشاره کرد و با مهم دانستن مشارکت مردم در این عرصه سیاسی، اظهار داشت: تمام تلاش متولیان برگزاری و نظارت بر انتخابات، برگزاری سالم و قانونمند آن است و همه عوامل دخیل در آن و نامزدها بایستی قوانین و مقررات انتخابات را رعایت نمایند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...