خدا باور بودن، بن‌بست‌ها را برطرف می‌کند


خدا باور بودن، بن‌بست‌ها را برطرف می‌کند

تهران- ایرنا- خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: هر فرد و جامعه‌ای که خدا باور شد، بن بست ندارد، این به معنای مشکل نداشتن نیست، خداوند برای این افراد راه برون‌رفت می‌سازد.

آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه اول نماز جمعه، افزود: در عرصه شعار نمانید و خدا باوری را در عرصه زندگی بیاورید. علم یک چیز و باور چیز دیگری است.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: ایشان در بیانیه گام دوم هفت توصیه دارند که توصیه دوم، معنویت و اخلاق است.
خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: خدا باور باشیم و این مسئله، عنصر اصلی یک جامعه اسلامی است. افراد با خدا بن‌بست ندارند؛ آنهایی بن‌بست دارند که با خدا قهر هستند و رابطه ندارند.
آیت الله خاتمی گفت: هر فرد و جامعه ای که خدا باور شد، بن‌بست ندارد؛ این به معنای مشکل نداشتن نیست و خداوند برای این افراد راه برون رفت می سازد.
وی خاطرنشان کرد: اوایل انقلاب، افرادی تاکید داشتند که انقلاب به بن‌بست رسیده است و امام راحل می‌گفتند انقلاب اسلامی به بن‌بست رسیدنی نیست.
آیت الله خاتمی یادآور شد: شما یار خدا باشید و خدا یار شما است؛ این وعده خدا را باور کنید. این باور را داشته باشیم که اگر ما با خدا باشیم توطئه‌ها خنثی می‌شود؛ اگر مقاوم باشید، خسته نشوید و تقوا هم پیشه کنید هیچ کدام از توطئه‌ها اثر نمی‌کند.
خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: تاکنون توطئه‌های جنگ تحمیلی و کودتاها را خدا خنثی کرده است. اگر بی‌تقوایی در عرصه سیاسی، اقتصادی، خانواگی و فرهنگی کردید آسیب می‌بینید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید