وزیر ارتباطات: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، خدمت خالصانه به مردم است


وزیر ارتباطات: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، خدمت خالصانه به مردم است

نوشهر- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا در حقیقت خدمت خالصانه به مردم است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد جواد آذری جهرمی عصر پنجشنبه در یادواره شهدای روستای نیمور بخش کجور شهرستان نوشهر افزود: حفاظت از خون شهدا، حفاظت از بیت المال است و اگر قرار است عزت داشته باشیم از سرمایه مردم باید صیانت کنیم.
وی گفت: ملت ایران امروز به برکت خون شهدا در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستاده است و این مقاومت در برابر تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی مرهون رشادت ها و حماسه های شهدا و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
وزیر ارتباطات افزود: استکبار جهانی به اشکال مختلف ملت ایران را مورد تهدید قرار داده و اما ملت در برابر این تهدید ها خم به ابرو نیاورد، به گونه ای که با قاطعیت شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند و همه این موارد به پشتوانه خون شهدا است .
وی گفت: نکته دیگر آنکه در شرایط فعلی دیده می شود که دشمن با بهره گیری از همه ظرفیت ها نتوانست ملت را به زانو در آورد و در خواست مذاکره می کند همه این موارد به برکت خون شهدا است.

آذری جهرمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: امروز راز محبوبیت شهید رجایی به این خاطر است که او معتقد بود مشکلاتی اگر در کشور وجود دارد در ابتدا متوجه مسئولان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان نوشهر ، علاوه بر شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی ، سالن ترمینال فرودگاه این شهر و ۱۷۵ پروژه در بخش های ای تی و ارتباطات استان مازندران را افتتاح کرد.

روستای نیمور بخش کجور ۲۲ شهید تقدم اسلام و جمهوری اسلامی ایران کرده است.

روستای نیمور یکی از روستاهای بخش کجور و در فاصله ۶۵ کیلومتری نوشهر قرار دارد این روستای ییلاقی کوهستانی دارای ۳۲۰ خانوار است وشغل اصلی اهالی این روستا دامپروری و کشاورزی است.

بخش کجور با برخورداری از ۶۴ روستا و ۲ نقطه شهری جمعیتی دست کم ۱۲ هزار جمعیت ثابت و ۲۵ هزار جمعیت متغییر در غرب مازندران قرار دارد.

/۱۶۰۲/۷۸۷۸/۱۶۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی