افزایش قیمت مزدا 3 مدل 2020


افزایش قیمت مزدا 3 مدل 2020

نسل فعلی مزدا 3 به عنوان خودروی مدل 2019 معرفی شده اما خبر جدید کار اند درایور نشان می‌دهد قیمت این خودرو برای مدل 2020 افزایش یافته است. ظاهراً این افزایش قیمت بین خودروسازان تبدیل به یک رویه شده اما خب حداقل مدل سدان که افزایش قیمت داشته با برخی تجهیزات استاندارد بیشتر عرضه می‌شود.... The post افزایش قیمت مزدا 3 مدل 2020 appeared first on...

نسل فعلی مزدا 3 به عنوان خودروی مدل 2019 معرفی شده اما خبر جدید کار اند درایور نشان می‌دهد قیمت این خودرو برای مدل 2020 افزایش یافته است. ظاهراً این افزایش قیمت بین خودروسازان تبدیل به یک رویه شده اما خب حداقل مدل سدان که افزایش قیمت داشته با برخی تجهیزات استاندارد بیشتر عرضه می‌شود. قیمت این خودرو 500 دلار افزایش یافته اما افزایش قیمت نسخه‌ی هاچبک برابر با 1020 دلار بوده و دلیل آن‌هم اعلام نشده است.

افزایش قیمت مزدا 3 مدل 2020


رسانه‌ها با مزدا برای دلیل این افزایش قیمت تماس گرفته‌اند اما پاسخ روشنی دریافت نکرده‌اند؛ اما اگر خبر منتشر شده درست باشد وضعیت گیج و نگران کننده‌ای به ویژه برای مدل هاچبک مزدا 3 پدیدار خواهد شد. مدل سدان در عوض افزایش قیمت 500 دلاری به‌صورت استاندارد از سیستم‌های ایمنی این برند سود می‌برد. از جمله‌ی این سیستم‌ها می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و پایش نقاط کور اشاره کرد. اکثر این سیستم‌ها در روزگار مدرن دنیای خودرو به عنوان تجهیزات استاندارد روی خودروها نصب می‌شوند و مزدا هم می‌خواهد یک رقیب سطح بالا بین برندهای رده میانی باشد و بنابراین افزایش قیمت 500 دلاری مزدا 3 سدان کاملاً ارزش این تکنولوژی‌ها را دارد.

افزایش قیمت مزدا 3 مدل 2020


البته نسخه‌ی هاچبک مزدا 3 قبلاً به‌صورت استاندارد با این سیستم‌ها عرضه شده بنابراین دلیل افزایش حدود 1000 دلاری قیمت آن فعلاً به‌صورت یک راز باقی مانده است. قیمت مزدا 3 هاچبک 2020 از 24620 دلار آغاز می‌شود که بالاتر از هوندا سیویک و تویوتا کرولا بوده و اگرچه استایل ظاهری و کابین این خودرو کاملاً جذاب و دل‌چسب است اما خریداران در خرید این خودرو کمی تردید خواهند کرد زیرا قیمت یک فاکتور کلیدی است. از طرف دیگر هم این ظاهر جذاب با محدودیت‌هایی در فضای کابین و میدان دید همراه شده است.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه