دوچرخه سواران گنبدی دو مدال در مسابقات کشوری کسب کردند


دوچرخه سواران گنبدی دو مدال در مسابقات کشوری کسب کردند

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات دوچرخه سواری گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: نفرات اعزامی از این شهرستان به همراه تیم استان گلستان به مسابقات دوچرخه سواری المپیاد استعدادهای برتر کشور، موفق به کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز و عنوان‌های چهارمی و پنجمی شدند.

بابک چینیان پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این مسابقات از یکم تا سوم شهریور در بخش پسران و چهارم تا ششم شهریور در بخش دختران در رشته‌های ۲۰۰ متر، ۲۰۰۰ متر، کوهستان و دورحذفی به میزبانی تبریز برگزار شد.

وی افزود: تیم استان گلستان با پنج دوچرخه سوار که سه نفر آنان از شهرستان گنبدکاووس بودند به این مسابقات اعزام شد که در مجموع در بخش پسران محمدحسین نوروزی از گنبد در ۲۰۰۰ متر مدال نقره و ۲۰۰ متر عنوان پنجمی و علی شیری از گنبد در ۲۰۰ متر عنوان چهارم و محمدمهدی حسینی از مینودشت در کوهستان مدال نقره و در بخش دختران هلیا اکبری از گنبد در ۲۰۰ متر مدال برنز و دور حذفی و ۲۰۰۰ متر عنوان چهارمی و بهاره مهری از گرگان در ۲۰۰۰ متر و کوهستان مدال برنز و دور حذفی مدال نقره را از آن خود کردند.

رییس هیات دوچرخه سواری گنبدکاووس گفت: به طور قطع تمام دوچرخه سواران اعزامی از استان گلستان به این مسابقات به دلیل عملکرد خوب برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

چینیان پور اظهار داشت: تیم دوچرخه سواری دختران گلستان از مجموع ۳۱ استان شرکت کننده موفق به کسب عنوان ششمی شد و تیم پسران استان نیز در جایگاه پنجمی قرار گرفت.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول