رپورتاژ آگهی؛ لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن و آر اف


رپورتاژ آگهی؛ لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن و آر اف

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن و آر اف این روزها

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن و آر اف

این روزها لاغری موضعی دردسر و مسئله ی افراد زیادی است که شاید اصلا چاق نیستند و برعکس هیکلی کاملا متناسب دارند اما ممکن است از وجود چربی تنها در یک ناحیه از بدن خود احساس نارضایتی کنند و از این رو به فکر لاغری موضعی بیفتند. به خصوص در ناحیه ی شکم و پهلو همه روزه افراد زیادی به متخصص تغذیه مراجعه کرده و خواهان رژیم های مفید و موثر یا روش های دیگر برای آب کردن چربی های این نواحی از بدن خود هستند. توجه داشته باشید که لاغری موضعی مناسب ترین روش برای زیبایی و تناسب اندام بدون نیاز به رژیم های سخت و آسیب زننده است. همانطور که گفتیم امکان دارد قد و وزن شما کاملا ایده آل باشد، اما از داشتن شکم و پهلو یا عدم تناسب سایز بازوها و ران هایتان با سایر اعضای بدن خود ناراضی باشید. فراموش نکنید که رژیم گرفتن، تمام بدن و به خصوص صورتتان را لاغر می کند. اگر با ورزش کردن و باشگاه رفتن نیز نتوانسته اید از شر این چربی های مزاحم رهایی یابید، ما روشی موثر و کارآمد را به شما معرفی می کنیم. جدیدا دستگاه‌های نوینی وارد بازار شده اند که بدون درد، جراحی و تقریبا هیچ عارضه‌ ای موجب لاغری موضعی می‌شوند. ما در این مقاله قصد داریم دو مورد از این دستگاه ها به نام های کویتیشن و آر اف را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم.

رپورتاژ آگهی؛ لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن و آر اف

نیاز به لاغری موضعی

چگونگی لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن

دستگاه کویتیشن با قابلیت تولید امواج اولتراسونیک با شدت بالا و فرکانس پایین موجب ایجاد لرزش در بافت چربی شده و با وارد آوردن فشار بر این بافت میان سلول‌های چربی حباب ایجاد می‌کند. فشار حاصل از این حباب‌ها وهمچنین لرزش ایجاد شده، سبب پاره شدن غشای سلول‌ چربی شده و موجب می شود چربی های آزاد شده از سلول‌ ها به رگ‌های لنفاوی و سرانجام عروق خونی وارد شوند. توجه داشته باشید که بافت چربی توان تحمل لرزش تولید شده توسط دستگاه مخصوص لاغری موضعی، کویتیشن را ندارد. امواج این دستگاه اثرات مخربی بر روی سیستم عصبی و ماهیچه‌ها ندارند، اما نمی توان گفت کاملا بی تأثیر نیز هستند. چربی های آزاد شده از بافت چربی در داخل بدن گردش یافته و وارد جریان خون می شوند و مطمئنا سطح کلسترول و تری گلیسیرید بدن را بالا می برند. فراموش نکنید که استفاده از این دستگاه در مواقع بارداری، شیردهی، داشتن بیماری های قلبی عروقی و بیماری های پوستی به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

رپورتاژ آگهی؛ لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن و آر اف

چگونگی لاغری موضعی با دستگاه آر اف

لاغری موضعی با دستگاه آر اف یا اصطلاحا درمان رادیوفرکانسی، روشی درمانی جهت عوض کردن شکل و ساختار لایه های زیرین پوست می باشد. در لاغری موضعی با روش به کار گیری دستگاه پیشرفته ی آر اف، چربی ها به صورت موضعی و کاملا عمیق از بین می روند‌. همچنین دستگاه آر اف روشی نوین و کارآمد در درمان سلولیت نیز محسوب می شود. شما نیز اگر به دنبال روشی مناسب و ایده آل جهت لاغری موضعی می باشید با مراجعه به پزشکان و کارشناسان متخصص تغذیه و همچنین در نظر گرفتن کلیه ی جوانب کار از دستگاه های کویتیشن و آراف برای لاغری موضعی و رسیدن به اندام ایده آل خود استفاده کنید.

لاغری موضعی با دستگاه آر اف

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل