انصاری فرد به بازیکنان: سعی کنید ویترین پرسپولیس را خوب نگه دارید


با اینکه انصاری فرد گفته بود در تمرین عصر چهارشنبه به ملاقات اعضای تیم خواهد رفت اما کالدرون پیش دستی کرد و ساعاتی قبل از تمرین به محل باشگاه رفت تا مدیرعامل جدید را ببینید.این دو در باشگاه جلسه ای برگزار کردند که البته از محتوای این جلسه چیزی گزارش نشد.

انصاری فرد هم سر قولش ماند و از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد تا پیش از حضور اعضای تیم، بازدیدی از امکانات و وضعیت این ورزشگاه به ویژه زمین تمرین داشته باشد.او ساعتی بعد و قبل از شروع تمرین و در مراسم معارفه اش خطاب به بازیکنان و اعضای کادر فنی گفت:« نمی‌خواهم کلیشه‌ای صحبت کنم.امروز جلسه‌ای با آقای کالدرون داشتیم که جلسه خوبی هم بود. تلاش همه ما انجام کار به بهترین شکل برای پرسپولیس و هواداران است. مسائل فنی و داخل زمین با آقای کالدرون است و مسائل بیرون زمین با باشگاه است که به امید خدا بتوانیم شرایط خوبی را ایجاد کنیم تا شما و کادر فنی بتوانید کار خودتان را در آرامش دنبال کنید.»

وی افزود:«بیشترین مساله در این حوزه هم مسائل مالی است که انشاالله برای رفع مشکل تلاش می‌کنیم و خدا هم کمک می‌کند تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود بهره ببریم. شما بازیکنان هم در آرامش، تمام ظرفیت خود را برای موفقیت تیم و شادی هواداران به کار بگیرید.»

مدیر عامل پرسپولیس گفت:« تیم یک ویترین است و هر اتفاقی که در آن روی بدهد می‌تواند به این ویترین رونق بدهد یا به آن آسیب بزند.سعی کنید که ویترین پرسپولیس را خوب نگه داریم. در آرامش کار خود را دنبال کنید تا مربی هم رضایت داشته باشد. ما هم وظیفه داریم با تیم اقتصادی که داریم مشکلات مالی را حل کنیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)