جشنواره تابستانه ساحل شاد مازندران پایان یافت


جشنواره تابستانه ساحل شاد مازندران پایان یافت

ساری- ایرنا- اختتامیه جشنواره تابستانه ساحل شاد ویژه برنامه هفته دولت و روز خانواده سه شنبه شب با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ساحل مروارید نکا برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که اقشار مختلف مردم اعم از بومی و گردشگر حضور داشتند، برنامه های فرهنگی و هنری و ورزشی شامل بازی های بومی و محلی، موسیقی اجرا و در حاشیه آن هم نمایشگاه صنایع دستی و آثار بومی و محلی برپا شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این مراسم گفت: باید با احترام به آیین ها و مراسم آیینی فرصت های شاد برای مردم فراهم و به بهبود زندگی افراد کمک شود.

حسین حسن نژاد افزود: دولت از مردم و برای مردم است و فرصت برنامه های شاد باید همگان در جامعه فراهم شود .

وی اظهار کرد: با فراهم کردن زمینه برای برگزاری برنامه ها شاد باید تلاش شود تا در کنار خانواده ساعاتی لذت بخش داشته و زمینه ای برای توسعه شهر و استان ایجاد و ضریب پیوستگی افزایش یابد.

معاون استاندار مازندران گفت: افزایش ضریب پیوستگی افراد در جامعه نیازمند توسعه مشارکت برای بهبود زندگی شخصی و اجتماعی و همچنین توسعه استان است.

حسن نژاد افزود: برگزاری چنین مراسم های شاد، فرصتی برای بهتر زندگی کردن و هم افزایی و همکاری جدیاست که باید در این بخش تلاش شود.

وی بیان داشت: باید با احترام به آیین ها و مراسم آیینی فرصت های شاد برای مردم فراهم و به بهبود شرایط زندگی کمک کرد.

شهردار نکا هم در این مراسم با برشمردن ظرفیت های مختلف شهرستان گفت: وجود سه ظرفیت گردشگری در نکا ، این شهرستان را منحصر به فرد کرده است و جنگل قرمرض ،نکا رود و ساحل مروارید به عنوان ظرفیت نکاست.

سید مهدی احمدی افزود: برای بهسازی و زیباسازی ساحل مروارید نکا دو میلیارد تومان سرمایه گذاری شد تا همه مردم از این ظرفیت استفاده کنند و امروز ساحل مروارید ساحل نمونه و برتر است.

وی اظهار داشت: تلاش داریم سال آینده دومین ظرفیت شهر نکا یعنی قرمرض به فعلیت برسد و همچنین نکا رود هم به عنوان ظرفیت شهرستان معرفی شود.

۷۳۳۲/۱۶۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی