پیودی‎پای تبدیل به اولین کانال شخصی یوتیوب شد که 100 میلیون دنبال کننده دارد


پیودی‎پای تبدیل به اولین کانال شخصی یوتیوب شد که 100 میلیون دنبال کننده دارد

پیودی‎پای یکی از شناخته شده ‎ترین بازی‎‌بازان جهان تبدیل به اولین کانال در یوتیوب شد که 100 میلیون دنبال کننده دارد، این اتفاق مدتی پس از عروسی وی رخ داد. فیلیکس کیلبرگ که به پیودی‎پای معروف است یکی از یوتیوبرهایی است که برای مدت زمان طولانی بیشترین تعداد دنبال کننده را در یوتیوب داشت. در برهه‎ای از زمان شاهد نبرد او با کانال موسیقی T-Series...

پیودی‎پای یکی از شناخته شده ‎ترین بازی‎‌بازان جهان تبدیل به اولین کانال در یوتیوب شد که 100 میلیون دنبال کننده دارد، این اتفاق مدتی پس از عروسی وی رخ داد.

فیلیکس کیلبرگ که به پیودی‎پای معروف است یکی از یوتیوبرهایی است که برای مدت زمان طولانی بیشترین تعداد دنبال کننده را در یوتیوب داشت. در برهه‎ای از زمان شاهد نبرد او با کانال موسیقی T-Series بودیم. این کانال موسیقی که برای کمپانی هندی است بسیار تلاش کرد تا بالاخره موفق شد پیودی‎پای را پشت سر گذارد و عنوان محبوب‎ترین کانال یوتیوب بر اساس تعداد دنبال کنندگان را از آن خود کند. با این حال که بازی‎بازان و طرفداران پیودی بسیار تلاش کردند تا با معرفی وی و ترغیب دیگران به دنبال کردن او، کانالش را در صدر نگه دارند ولی بالاخره این اتفاق رخ داد.

به نظر می‎رسد این یک ماه اخیر برای پیودی‎پای ماه عالی بوده است. بعد از گذشتن از مرز 99 میلیون دنبال کننده در ابتدای ماه اوت فیلیکس یک هفته قبل با دوست دختر چند ساله‎اش «مرزیا بیسونین» (Marzia Bisognin) ازدواج کرد. تعداد دنبال کنندگان این یوتیوبر معروف درست چند روز قبل از شروع ماه سپتامبر از مرز 100 میلیون گذشت و او به اولین کانال شخصی یوتیوب تبدیل شد که موفق به کسب چنین عنوانی شده است.

تعداد دنبال کنندگان کیلبرگ در این آخر هفته از 100 میلیون بیشتر شد که چیز عجیبی نبوده است زیرا وی مدت‎ها است که در صفحه‎اش ویدیوهای مربوط به ماینکرفت را منتشر می‎کند و اخیرا هم کلیپ کوتاهی از جشن عروسی‎اش در یوتیوب منتشر کرده است. یوتیوب هم برای تبریک این اتفاق بزرگ کلیپی از دستاوردهای قبلی کیودی‎پای مثل اولین ویدیویی که منتشر کرده بود سر هم کرد.

با ازدواج با مرزیا عشق‎مان به ماینکرفت را دوباره زنده کردیم. به بیش از 100 میلیون دنبال کننده در یوتیوب رسیدم. چه ماه خوبی برای جشن گرفتن و خوشحال بودن.

@PewDiePie 👊

— YouTube (@YouTube) August 25, 2019

با وجود این که تبدیل شدن به اولین کانال شخصی یوتیوب که بیش از 100 میلیون دنبال کننده دارد دستاور مهمی است ولی پیودی‎پای هنوز هم از کانال‎‏های T-Series با 110 میلیون و generic Music با 107.5 میلیون دنبال کننده عقب است.

کیلبرگ امروز صبح در توییتر از این اتفاق بزرگ ابراز خوشحالی کرد.

ما توانستیم، چه دستاور بزرگی. از تلاش‎ها و حمایت‎های بی‎انتهای تمام شما 100 میلیون نفر سپاسگزارم. فکر نمی‎کنم ارزشش را داشته باشم ولی به هر حال از همه‎تان ممنونم.

نظر شما درباره پیودی‎پای چیست؟ آیا شما هم یکی از دنبال کنندگان وی هستید یا این خبر که او اکنون بیش از 100 میلیون دنبال کننده دارد شما را ترغیب کرده است که سری به کانال او در یوتیوب بزنید؟

پیودی‎پای تبدیل به اولین کانال شخصی یوتیوب شد که 100 میلیون دنبال کننده داردپیودی‎پای تبدیل به اولین کانال شخصی یوتیوب شد که 100 میلیون دنبال کننده دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی