14 طرح عمرانی در رشتخوار و کدکن افتتاح شد


14 طرح عمرانی در رشتخوار و کدکن افتتاح شد

تربت حیدریه- ایرنا- پنج طرح خدماتی، کشاورزی در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت با صرف 93 میلیارد ریال هزینه در شهرستان رشتخوار و بخش کدکن تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، از مجموع این طرح ها، پنج طرح عمرانی در شهرستان رشتخوار و ۹ طرح عمرانی نیز در بخش کدکن شهرستان تربت حیدریه افتتاح شد.

بخشدار مرکزی رشتخوار روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرحها با اشاره به خدمات دولت در مناطق روستایی گفت: طرح تولیدی قارچ خوراکی در روستای دولت آباد بخش مرکزی با ۶۰۰ میلیون ریال هزینه و طرح آبیاری نوین قطره ای تحت فشار با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه افتتاح شد.

فاطمه بارانی افزود: یک واحد مسکن مددجویی زیر پوشش بهزیستی به مساحت ۶۰ متر مربع و با چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه و لوله گذاری و کانال کشی آب کشاورزی روستای امین آباد به طول دو کیلومتر و با صرف یک میلیارد ریال هزینه از دیگر طرح هایی است که در چهارمین روز هفته دولت در رشتخوار به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: ایجاد بسترهای توسعه پایدار روستایی یکی از اهداف دولت تدبیر و امید است و برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت ها و امکانات به شکل مطلوب استفاده می شود.
بخشدار مرکزی رشتخوار با اشاره به اجرای طرح های زیر ساختی در این منطقه گفت: با همت و تلاش دولت اقدامات خوبی در زمینه افزایش ضریب دسترسی مردم بخش مرکزی رشتخوار به جاده آسفالت، طرح هادی، گاز طبیعی، آب آشامیدنی، مراکز فرهنگی و آموزشی و مسائل بهداشتی صورت گرفته است.
بارانی افزود: با توجه به تلاش های زیاد دولت در راستای ارتقای شاخص های مختلف در بخش مرکزی، دولت به این امر قانع نبوده و شان مردم رشتخوار را بسیار بالاتر از این دانسته و تلاش دارد با همکاری و مساعدت مردم گام های خوبی در این زمینه بردارد.
همچنین در چهارمین روز از هفته دولت ۹ طرح عمرانی در بخش کدکن شهرستان تربت حیدریه با صرف بیش از ۸۷ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

ساخت جاده رباط سنگ به کدکن به طول ۴.۷ کیلومتر، آسفالت ریزی معابر روستای نصرت آباد، ساخت گلخانه روستای برس، جدول گذاری معابر شهری و نوسازی و تجهیز مراکز خدمات جهادکشاورزی از جمله طرح های افتتاح شده در بخش کدکن بود.

رشتخوار با ۶۵ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری مشهد واقع است که بخش مرکزی آن با ۴۰ روستا، ۳۵ هزار نفر جمعیت دارد.

۷۰۷۹/ ۷۴۹۳/۱۹۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز