پیگیری مشکلات هپکو در سفر وزیر صنعت به استان مرکزی


پیگیری مشکلات هپکو در سفر وزیر صنعت به استان مرکزی

استاندار مرکزی از پیگیری مشکلات هپکو در سفر وزیر صنعت به استان خبر داد.

سید علی آقازاده در گفت و گو با ایسنا، در خصوص پیگیری‌های انجام شده در مورد وضعیت هپکو افزود: مجموعه استان در حال پیگیری وضعیت هپکو هستند.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع وزیر صنعت به استان خاطرنشان کرد: رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت پنجشنبه همین هفته جهت رسیدگی به این موضوع به استان سفر می‌کند.

رنجبر عضو شورای کار شرکت هپکو نیز در اینباره به ایسنا گفت: با وجود قول مدیرعامل مبنی بر اینکه 1.2 میلیارد تومان از بانک تسهیلات دریافت می‌کند و حقوق کارگران را تا 4 شهریورماه پرداخت می‌کند، اما تا این لحظه حقوقی پرداخت نشده و حتی تلفن اعضای شورای کار را نیز پاسخ نمی‌دهد.

وی افزود: در کنار تجمع کارگران و بستن ریل راه‌آهن شمال به جنوب، من به همراه دو تن از اعضای شورای کار شرکت هپکو امروز برای ملاقات با سرپرست سازمان خصوصی سازی به تهران سفر کرده‌ایم و پس از آن تلاش خواهیم کرد با دژپسند وزیر اقتصاد نیز ملاقات داشته باشیم تا بلکه شرایط هپکو تعیین تکلیف شود.

بر اساس این گزارش، کارگران هپکو سوم شهریورماه امسال در اعتراض به وضعیت موجود شرکت و حقوق معوقه خود تجمع کردند که این تجمع تا امروز ادامه یافت. آنها که صبح امروز نسبت به بستن ریل راه آهن شمال جنوب اقدام کرده بودند، در اواسط روز به این تجمع خاتمه داده و ریل را ترک کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان