قمه کش محله شمشیری تهران به دام افتاد + فیلم حمله شبانه به مردم


قمه کش محله شمشیری تهران به دام افتاد + فیلم حمله شبانه به مردم

حوادث رکنا: رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری یکی دیگر از اراذل و اوباشی خبر داد که با حضور در یک نزاع دسته جمعی، به تخریب اموال عمومی و خصوصی و ضرب و جرح شهروندان پرداخته بود.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "سعید راستی"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: اواسط ماه گذشته تعدادی از اراذل و اوباش جنوب غرب تهران در محله شمشیری با انواع سلاح سرد(شمشیر،قمه،چماق و..) ضمن ایجاد درگیری و نزاع دسته جمعی اقدام به عربده کشی و ضرب و جرح چند تن از شهروندان و تخریب خودروهای آنها کرده و پیش از رسیدن پلیس متواری شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پلیس که از همان لحظه تحقیقات خود را برای دستگیری و شناسایی متهمان آغاز کرده بود، در عملیات های متعدد موفق شدند تعدادی از این اراذل و اوباش را که در درگیری حضور داشتند، شناسایی و دستگیر کند، اما همچنان تعدادی از این افراد متواری بوده و زندگی مخفیگاه داشتند.

وی افزود: با این وجود تحقیقات همچنان ادامه داشت تا این که چندی پیش یکی دیگر از حاضران در درگیری به نام "م" شناسایی و بر اساس دستور مرجع قضایی، به اتهام قدرت نمایی و تخریب اموال عمومی و خصوصی در حوالی محله "یافت آباد" دستگیر و به دادسرا تحویل شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، با اشاره به این‌که پلیس، اجازه قدرت‌نمایی به افراد مخل نظم عمومی را نمی دهد، تاکید کرد: تلاش برای دستگیری سایر اراذل و اوباش حاضر در این درگیری، همچنان ادامه دارد.

سرهنگ راستی، در پایان از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد خلاف قانون و مقررات اجتماعی و روبرو شدن با آسیب های اجتماعی، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام