نوکری سیدالشهدا (ع) افتخار است


نوکری سیدالشهدا (ع) افتخار است

مداحی با اشاره به اینکه هیئت های مذهبی باید همه شادی را در غدیر نشان دهند، گفت: نوکری سیدالشهدا (ع) افتخار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی اکبر مداحی»، امروز (دوشنبه 4 شهریور) در جلسه تودیع و معارفه مدیر هیئت «عاشقان ثارالله (ع)» رزمندگان اسلام استان فارس گفت: هیئت های مذهبی باید همه شادی را در غدیر نشان دهند.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام کشور با اشاره به اینکه هیئت ها باید تبیین غدیر را برای مردم در دستور کار قرار دهند و آن را به مردم توضیح دهند، اظهارداشت: همه نسل جدید با غدیر آشنا شوند و رشد کنند.

وی با اشاره به اینکه این هیئت، هیئت حماسه، جان دادن و رشادت است، تاکید کرد: در 2 ماه محرم و صفر هیئت باید رنگ و روی شهدا داشته باشد و اگر این هیئت رنگ شهدا نداشته باشد با دیگر هیئت ها تفاوتی ندارد.

مداحی با یادآوری این مطلب که سخنرانی و اشعار هیئت ها باید از مضامین قرآنی و انقلابی مملو باشد، اظهارداشت: حرارت حسینی باید در هیئت ها به خوبی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید در جوار هیئت های عزاداری مهدکودک کوچک به عنوان «حسینیه کودک»، راه اندازی شود و آنان با برنامه های کودک با فرهنگ حسینی آشنا شوند.

مداحی با اشاره به اینکه برای اربعین و پیاده روی اربعین باید به خوبی برنامه ریزی شود، تاکید کرد: پذیرایی در اربعین و موکب داری بسیار لازم است اما اولویت هیئت ها کادرسازی و کار فرهنگی باشد.

وی با اشاره به اینکه مدت 22 سال مدیریت هیئت رزمندگان اسلام را در کشور به عهده دارم، اضافه کرد: این سمت نوکری حضرت سیدالشهدا (ع) است و مدیر پیشین بدون ادعا و با تواضع در خدمت اسلام فعالیت کرد و معتقدم نوکری تمام شدنی نیست و مسئولیت ها موقتی است.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام کشور با اشاره به اینکه نوکری سیدالشهدا (ع) افتخار است، تاکید کرد: توصیه می شود در ماه محرم از فرمایشات رهبری استفاده شود.

پایان پیام/130

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!