بسته خبری پرسپولیس/گل به خودی 8 میلیاردی مرد سال!


پیام تهدید آمیز بازیکنان

مدیریت باشگاه پرسپولیس بر خلاف وعده‌ای که به بازیکنان تیمش داده بود نتوانست پرداختی پیش از آغاز فصل به سرخپوشان داشته باشد و این موضوع دلخوری شدید برخی از نفرات اسمی تیم را به دنبال داشته است.برخی از این نفرات به مدیریت باشگاه پرسپولیس پیغام تهدید‌آمیزی داده‌اند که اگر طی یکی دو روز آینده به آنها پرداختی صورت نگیرد در تمرینات حاضر نخواهند شد.باشگاه پرسپولیس برای پرداخت پیش‌قرارداد بازیکنانش منتظر پرداختی اسپانسر است که قرار شده به زودی مبلغی را در اختیار این باشگاه قرار دهد.

دو برد خوب در پایه‌ها

بهترین نتیجه این هفته برای نوجوانان پرسپولیس بود که در دسته یک بازی می‌کند. شاگردان رضا جباری در سومین بازی خود به یک پیروزی پر گل دست یافتند. سرخپوشان نوجوان با 4 گل علیجانی و 2 گل احسان آقایاری حریف خود، پاس دلاوران را شش تایی کردند.دیگر نتیجه خوب این هفته را شاگردان فرامرز سلطانی رقم زدند و با 2 گل حیدری و یک گل امیر حسین لاهوتی به پیروزی 3 بر صفر مقابل پیروزان تکین دست یافتند. نونهالان پرسپولیس در حال حاضر با 4 پیروزی در 6 بازی و بازی کمتر نسبت به بعضی تیم‌ها، در مکان هفتم جدول قرار دارند.سرخپوشان نونهال شنبه هفته آینده در چارچوب دیدارهای هفته هشتم، از ساعت 17 در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی میزبان دربی خواهند بود.

گل به خودی مرد سال

وقتی روزنامه ها خبر از قرارداد عجیب و غریب علیرضا بیرانوند می دادند و عدد جالب 7 میلیارد تومان را مطرح کردند برخی باورشان نمی شد و رسانه‌ها به بزرگنمایی محکروم شدند اما حالا خود بیرانوند پرده از واقعیت برداشته است. بیرانوند در حاشیه مراسم جشن بهترین ها به شوخی یا جدی گفته برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس بیش از 8 میلیارد تومان می گیرند که البته منظورش با خودش بوده است .البته احتمالا بیرانوند که گفته بود ویسل کوبه به او 18-17 میلیارد تومان دستمزد می داده گرفتن 8 میلیارد تومان از پرسپولیس را حق خودش می داند هر چند عرب پرداخت چنینی رقمی به ستاره تیمش را تکذیب می کند.

11

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری