36 طرح عمرانی در قشم به‌ بهره‌برداری می‌رسد


36 طرح عمرانی در قشم به‌ بهره‌برداری می‌رسد

قشم - ایرنا - 36 طرح عمرانی با اعتبار یکهزار و 102 میلیارد و 874 میلیون ریال همزمان با هفته دولت در قشم به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، فرماندار قشم شامگاه شنبه در دیدار با امام جمعه قشم با بیان این مطلب افزود: چهار طرح با اعتبار ۳۰۹ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال مربوط به حوزه عمرانی روستایی است.
علیرضا نصری ادامه داد: چهار طرح نیز در حوزه مسکن و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل عمومی با اعتبار ۲۲۰ میلیارد و ۶۲ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی اظهار داشت: بر اساس نیازسنجی صورت گرفته در شهرستان ۱۴ مدرسه در بهمن ماه ۹۶ به صورت کلنگ زنی شده که ۶ طرح از آن با اعتبار ۷۸ میلیارد به ثمر نشسته است.

نصری بیان داشت: ۲ طرح در حوزه بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی با اعتبار ۸۱ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال نیز آماده بهره‌برداری است.

36 طرح عمرانی در قشم به‌ بهره‌برداری می‌رسد


فرماندار قشم افزود: به ۲ طرح قابل بهره‌برداری در حوزه شیلاتی و ۲ طرح در حوزه عمران شهری نیز به ترتیب ۱۶۰ و ۹۸ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
وی بیان کرد: در حوزه برق و آب و فاضلاب هم ۲ طرح را با اعتبارهای ۷۸ و ۲۶ میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسانده‌اند.
نصری ادامه داد: ۲۵ میلیارد ریال به چهار طرح اشتغالزایی تخصیص یافته و همین تعداد طرح نیز در حوزه بهداشت و درمان با ۱۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال آماده بهره برداری است.
وی اعتبار سه طرح در حوزه ورزش و جوانان را ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.
فرماندار قشم افزود: در مجموع پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به سه طرح در حوزه های گردشگری و بهزیستی تخصیص یافت که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد: همچنین سایت هفت هزار راسی پرورش بز با سرمایه‌ افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده‌است.
۷۵۰۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا