بهره برداری از 144 طرح عمرانی بندرعباس آغاز شد


بهره برداری از 144 طرح عمرانی بندرعباس آغاز شد

بندرعباس- ایرنا- فرماندار بندرعباس گفت: بهره برداری از 144طرح عمرانی به ارزش 6 هزار و 820 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان آغاز شد.

عزیزالله کناری روز شنبه در تشریح طرح‌های هفته دولت این شهرستان افزود: از این تعداد ۱۰۱ طرح مربوط به شهر بندرعباس، ۲۴ طرح بخش مرکزی، ۱۰ طرح بخش تخت ، ۶ طرح بخش فین و ۳ طرح در بخش قلعه قاضی است.
وی ادامه داد: بیشترین طرح ها به لحاظ تعداد مربوط به فصل عمران شهری و روستایی با ۵۶ طرح و به لحاظ اعتبار مربوط به فصل صنعت و معدن با ۲ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال است.
وی بیان داشت: ارزش طرح های شهرستان بندرعباس به لحاظ اعتباری معادل ۳۷ درصد کل طرح‌های افتتاحی هرمزگان است.

بهره برداری از ۶۲۰ طرح باهزینه۱۸هزارو ۴۰میلیارد ریال همزمان آغاز هفته دولت

استاندار هرمزگان هم امروز اعلام کرد: بهره برداری از ۶۲۰ طرح باهزینه۱۸هزارو ۴۰میلیارد ریال همزمان آغاز هفته دولت در استان آغاز شد و همچنین۲۴ طرح به ارزش ۳ هزارو ۶۶۷میلیارد ریال عملیات ساخت آنها آغاز می شود

فریدون همتی افزود: در مجموع برداری و شروع عملیات ۶۴۴ طرح عمرانی به ارزش۲۱ هزارو ۷۰۷میلیارد و ۷۱۹میلیون ریال هفته دولت امسال در استان انجام می شود.

وی ادامه داد: ازاین مبلغ افزون ۲ هزار ۳۶۵میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ، ۳ هزارو ۶۱۶میلیارد ریال استانی و ۱۵هزارو ۷۲۵ میلیارد ریال اعتبار از سایر منابع برای طرحهای یاد شده هزینه شده است.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)