2372 پروژه در گلستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود


2372 پروژه در گلستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

استاندار گلستان گفت: در هفته دولت امسال 2372 طرح عمرانی و اقتصادی در استان گلستان افتتاح یا به بهره برداری می رسد و اعتبار اختصاص یافته برای آنها مجموعا 18 میلیارد و 860 میلیون ریال است.

به گزارش ایسنا، هادی حق شناس در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت امسال 1101 طرح عمرانی با اعتبار 5 هزار میلیارد و 480 میلیون ریال افتتاح خواهد شد و عملیات اجرایی 261 طرح عمرانی دیگر نیز آغاز می شود.

وی افزود: در بخش اقتصادی و اشتغالزایی نیز 994 طرح با اعتبار 6 هزار میلیارد و 340 میلیون ریال افتتاح و 16 پروژه با اعتبار 490 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

حق شناس با بیان اینکه با افتتاح این پروژه ها برای 2 هزار و 818 نفر اشتغال ایجاد می‎شود، تصریح کرد: در سفر سال گذشته هیات دولت به گلستان، یک‌ هزار و 700 میلیارد تومان پروژه و حدود 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب تفاهم‌ نامه ‌های مختلف به تصویب رسید.

وی با اشاره به برخی از پروژه ها، خاطرنشان کرد: گازرسانی به 17 روستای مرزی در گنبدکاووس، احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی در گمیشان، گازرسانی به شهرک صنعتی مینودشت، ساخت بیمارستان در رامیان، اجرای طرح گردشگری و رفاهی در گرگان از جمله طرح هایی است که عملیات اجرایی آن در این هفته آغاز می شود.

استاندار گلستان بیان کرد: افزایش ظرفیت ایستگاه 230 کیلوولت، دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی، کارخانه تولیدی سولفات آمونیوم و یدیدنقره کربنات باریم در گنبدکاووس، 94 واحد تعاونی مسکن و کارگاه های تولید نئوپان، داروی نو ترکیب، بتن سیال، خوراک دام آماده و چاپ افست فلزات در گرگان، گازرسانی به 4 روستای علی آبادکتول، گازرسانی به 11روستا، توسعه زیرساخت اینترنتی هشت روستا و استخر سرپوشیده در مراوه تپه، یک طرح آبرسانی، طرح هادی روستای دوجی و یک کارگاه بسته بندی آجیل و خشکبار در کلاله، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کردکوی، افزایش ظرفیت پست توزیع برق، آبرسانی به مجتمع چهل چای و 35 دامداری در مینودشت، طرح هادی روستای پنج پیکر و باشگاه سوارکاری در شهرستان ترکمن، پرورش ماهی در قفس و تولید آب پنیر در گمیشان و یک سیلو در آزادشهر از جمله طرح هایی است که در هفته دولت در سطح استان به بهره برداری می رسد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید