47 پروژه هفته دولت در خاش آماده افتتاح است


47 پروژه هفته دولت در خاش آماده افتتاح است

زاهدان - ایرنا - فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: 47 پروژه با اعتباری افزون بر 75 میلیارد ریال برای افتتاح در هفته دولت در این شهرستان آماده شده و بهره‌برداری از آنها از امروز به مرور انجام می‌شود.

صاحب‌گل صالحی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: مجتمع آبرسانی ۶ روستایی همت آباد شکاری، ۳ پایگاه اورژانس بین راهی پشتکوه، دوراهی ایرندگان و تیغ آب، روکش آسفالت ۳۹ هزار مترمربع از ۹ خیابان و معابر شهری، ۲ بوستان فضای سبز، طرح‌های آبیاری نوین و استخرهای پرورش ماهی و توسعه برق و آبخیزداری از شاخص‌ترین این پروژه‌ها هستند.
وی اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برپایی یادوآره شهیدان، اجرای متنوع مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری جشنواره شهید رجائی و تجلیل از کارکنان دولت، برگزارش جلسات پرسش و پاسخ و چندین عنوان برنامه دیگر در این هفته اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: کلنگ‌زنی هنرستان ۶ کلاسه چاه احمد از دیگر برنامه‌های هفته دولت خاش است.
فرماندار خاش با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم، تصریح کرد: تمام تلاش مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرائی باید اجرای عدالت در مناطق مختلف و تلاش برای محرومیت‌زدائی باشد.
صالحی تاکید کرد: از هیچ مدیر و مسئولی پذیرفتنی نیست که در مسیر خدمت‌رسانی به مردم از آرمان‌های اسلام و انقلاب و مسیر شهدا فاصله بگیرد و موجبات نارضایتی مردم را فراهم کند.
مقام عالی دولت در خاش افزود: خدمت به مردم به عنوان یک اصل بوده لذا مدیران باید باید با اصل صداقت و رعایت امانت داری با جان و دل برای مردم کار و خدمت کنند.
وی اظهار داشت: مسئولیت یک فرصت برای ارائه خدمات شایسته به مردم است و اجازه نمی‌دهیم در مسیر خدمت به مردم کوتاهی شود.
فرماندار خاش گفت: شهیدان رجائی و باهنر به عنوان چهره‌های شاخص دولت در عمر کوتاه خدمتی‌شان برای مردم صادقانه و بدون منت کار کردند و هم اینک با گذشت سالها نام و یادشان زنده است لذا انتظار می رود مسئولان در همین مسیر گام بردارند و شاخص‌های رضایت‌مندی مردم را از خدمات نظام اسلامی و دولت بالا ببرند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم و ننگین‌شان ناکام بگذارند.
صالحی بر اهمیت بیان اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: مدیران باید با ارتباط گرفتن و تعامل با اصحاب رسانه و بهره گرفتن از ظرفیت فضای مجازی خدمات انجام شده را اطلاع‌رسانی کنند.

۷۳۱۰ **۶۰۸۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم