المپیاد استعدادهای برتر سنگنوردی پسران در زنجان آغاز شد


المپیاد استعدادهای برتر سنگنوردی پسران در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - المپیاد استعدادهای برتر ورزش سنگنوردی پسران کشور از امروز شنبه /2 شهریور جاری/ به میزبانی استان زنجان آغاز شد.

دبیر هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: در این رقابت ها ۱۲۷ ورزشکار سنگنورد از ۱۸ استان کشور از جمله تهران، کرمان، زنجان، خراسان رضوی، مازندران، البرز، قزوین و مرکزی، حضور دارند.

معبود توحیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) و سالن اختصاصی سنگنوردی، واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و در رشته های سرعت، سرطناب، بولدرینگ و کمباین، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هر تیم با یک مربی و یک سرپرست در این پیکارها حضور یافته است، اظهار داشت: این مسابقات را که به مدت چهار روز جریان خواهد داشت حدود ۲۷ داور مجرب و توانمند قضاوت خواهند کرد.

توحیدی خاطرنشان ساخت: مسابقات سنگنوردی دختران نیز از ۲۷ تا ۳۰ مرداد ماه به میزبانی زنجان برگزار شد که در پایان تیم های سنگنوردی کرمان، زنجان و خراسان رضوی به ترتیب عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

دبیر هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: مسابقات قهرمانی کشور رشته سرعت مردان نیز بعداز ظهر امروز (به مدت یک روز) با حضور قریب ۴۰ سنگنورد منتخب در زنجان برگزار خواهد شد.

توحیدی افزود: مسابقات قهرمانی سنگنوردی بانوان ایران نیز چهارشنبه هفته گذشته /۳۰ مرداد ماه/ در زنجان برگزار شد که در پایان اعظم کرمی، مهیا دارابیان و کبری لک زایی فر، به ترتیب از استان های کرمان، زنجان و هرمزگان، عناوین نخست تا سوم را به دست آوردند.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا