مداحان با تبیین درست عاشورا، معرفت، بصیرت و دشمن‌شناسی مردم را افزایش دهند


مداحان با تبیین درست عاشورا، معرفت، بصیرت و دشمن‌شناسی مردم را افزایش دهند

ارجونی با بیان‌اینکه دهه نخست محرم حسینی که دهه شور و حضور است را با یاد شهدا گرامی می‌داریم، گفت: مداحان با تبیین صحیح واقعه عاشورا سبب افزایش معرفت، بصیرت و دشمن‌شناسی در مردم شوند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، «یوسف ارجونی» پیش از ظهر امروز (شنبه، دوم شهریورماه) در همایش سراسری «روز قشر بسیج مداحان کشور» که در تالار شیخ صدوق(ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این همایش در راستای تبیین بیانات رهبری معظم در بیانیه گام دوم انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج مداحان با اشاره به تشرف هر ساله مداحان خدمت رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد:‌ پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب از اهداف مهم و همه ساله مداحان است.

وی با بیان اینکه جامعه مداحان ۸۰۰ شهید را در سراسر کشور تقدیم انقلاب و نظام کرده است، گفت: با توجه به اینکه ۱۰ روز اول محرم دهه شور و حضور است، امسال با یاد و خاطره این شهدا مراسم سوگواری امام حسین(ع) را برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز ما امنیت خود را مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم، ابراز کرد: شهدا مخلصانه تحت امر ولایت با ایثار جان خود، امنیت امروز ما را تامین کردند در مقابل ما نیز باید پاسدار حریم ولایت باشیم.

ارجونی افزود: امروز مدافعان حرم در پیروی از شهدای دوران دفاع مقدس مشتاق جهاد و قدم نهادن در مسیر شهدا هستند.

رئیس سازمان بسیج مداحان در پایان خاطرنشان کرد: خون امام حسین(ع) بر شمشیر ظلم یزید پیروز شد، مداحان با تبین درست واقعه عاشورا سبب افزایش معرفت، بصیرت و دشمن‌شناسی مردم شوند.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش