نیویورک رقابتهای اپن آمریکا را به پرداخت 300 هزار دلار محکوم کرد


نیویورک رقابتهای اپن آمریکا را به پرداخت 300 هزار دلار محکوم کرد

تنیس اپن آمریکا چند روز پیش از شروع این رقابت ها با مشکل روبرو شد و به پرداخت 300 هزار دلار از طرف شهر نیویورک محکوم گردید.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، انجمن تنیس آمریکا (USTA) برای برگزاری US Open که دوشنبه آغاز می شود باید بیش از ۳۰۰ هزار دلار به نیویورک پرداخت کند. مرکز حسابرسی این شهر اعلام کرد که سودهای به دست آمده از رقابت های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ کمتر از حد انتظار بوده است. بر اساس متن منتشر شده توسط این سازمان، USTA باید به خاطر اجاره تاسیسات بیش از ۳۰۰ هزار دلار به شهر پرداخت کند.

در گزارش اسکات استرینگر(مسئول بخش شبکه های اجتماعی) مشخص شده است یک اختلاف ۸ میلیون دلاری وجود دارد که ممکن است ۸۲ هزار دلار دیگر به پول های پرداخت نشده توسط USTA اضافه کند. استرینگر در یک مصاحبه گفت: هر سازمانی که زمین های نیویورک را اجاره می کند باید بدون "اما و اگر" اجاره اش را پرداخت کند.

او در ادامه افزود: کاملا غیرقابل قبول است. USTA به لطف همکاری شهر سود کرده است اما آنها باید اعضای خوبی باشند. این توافق باید برای هر دو طرف سودمند باشد و تنها به نفع انجمن تنیس نباشد.

USTA در سال ۱۹۹۳ قراردادی ۹۹ ساله بست تا مرکز تنیس بیلی جین کینگ را اجاره کند. رقابتهای اپن آمریکا از سال ۱۸۸۱ برگزار شده و در سال ۱۹۸۷به کوئینز نقل مکان کرد. امسال ارزش جوایز این مسابقات ۵۷ میلیون دلار خواهد بود.

تنیسورهایی همچون رافائل نادال، راجر فدرر، نواک جوکوویچ، سرنا ویلیامز، نائومی اوساکا، سیمونا هالپ و ماریا شاراپووا از بیست وششم آگوست تا هشتم دسامبر در زمین های تنیس بیلی جین کینگ به رقابت می پردازند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟