کناره‌گیری کمپانی از مربی‌گری اندرلخت


کناره‌گیری کمپانی از مربی‌گری اندرلخت

وینسنت کمپانی، مربی- بازیکن اندرلخت بلژیک پس از کسب نتایج ضعیف در ژوپیر لیگ از پست مربی‌گری کناره‌گیری کرده و از این پس تنها بازیکن این تیم خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، وینسنت کمپانی، مربی- بازیکن اندرلخت بلژیک بعد از کسب نتایج ضعیف تیمش در چهار هفته اول لیگ دسته‌یک بلژیک موسوم به ژوپیر لیگ از سمت مربی‌گری این تیم کناره‌گیری کرده و از این پس صرفا به عنوان بازیکن در این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

کناره‌گیری کمپانی از مربی‌گری اندرلخت

کمپانی بعد از 11 سال حضور در منچسترسیتی به عنوان بازیکن تابستان امسال به عنوان مربی- بازیکن به باشگاه بلژیکی اندرلخت ملحق شد. اما اندرلخت با شروع فصل جدید لیگ بلژیک از چهار بازی اول خود تنها موفق به کسب دو امتیاز شد و این بدترین شروع فصل این تیم در 21 سال اخیر بوده است.

کمپانی از این پس تنها کاپیتان اندرلخت خواهد بود و سیمون دیویس به عنوان سرمربی در روزهای بازی مسئولیت تغییرات تاکتیکی و تعویض‌ها را به عهده خواهد داشت.

این تغییر بلافاصله اجرایی خواهد شد و از بازی امروز اندرلخت مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ، خنک، قابل اجرا خواهد بود.

دیویس، سرمربی ولزی جدید اندرلخت در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی امروز گفت:" یکی از تغییراتی که بلافاصله در دستور کار قرار خواهد گرفت این است که کمپانی کاپیتان تیم خواهد بود. او در روزهای مسابقه روی وظایف خود به عنوان بازیکن تمرکز خواهد داشت".

کمپانی که پیش از ترک منچسترسیتی کاپیتان این تیم بود حالا بازوبند کاپیتانی اندرلخت را از همبازی سابقش در سیتی، سمیر نصری دریافت کرده و به عنوان کاپیتان اندرلخت بازی خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل