تیزر کابین نسل جدید کیا موهاوی 2020


تیزر کابین نسل جدید کیا موهاوی 2020

کیا در زمان پیش‌نمایش نسل جدید موهاوی 2020 تنها دو تصویر از شاسی‌بلند جدید خود را منتشر کرد اما خوشبختانه کره‌ای‌ها در وب‌سایت خود جزئیات بیشتری از این خودرو را که در آمریکای شمالی با نام بورگو شناخته می‌شوند منتشر کرده‌اند. اینجا می‌توانیم تصویر کابین موهاوی جدید را ببینیم هرچند این تصویر در واقع یک... The post تیزر کابین نسل جدید کیا موهاوی...

کیا در زمان پیش‌نمایش نسل جدید موهاوی 2020 تنها دو تصویر از شاسی‌بلند جدید خود را منتشر کرد اما خوشبختانه کره‌ای‌ها در وب‌سایت خود جزئیات بیشتری از این خودرو را که در آمریکای شمالی با نام بورگو شناخته می‌شوند منتشر کرده‌اند.

تیزر کابین نسل جدید کیا موهاوی 2020
اینجا می‌توانیم تصویر کابین موهاوی جدید را ببینیم هرچند این تصویر در واقع یک اسکچ طراحی بوده و خبری از تصویر واقعی نیست. با این وجود می‌توان گفت کابین خودرو تغییرات وسیعی در مقایسه با نسل قبلی داشته است.

تیزر کابین نسل جدید کیا موهاوی 2020
هم‌اکنون پشت آمپرهای دیجیتالی 12.3 اینچی و صفحه‌نمایشی با همین ابعاد در کابین نصب شده و البته صفحه‌نمایش مربوط به سیستم اطلاعات سرگرمی بجای اینکه روی داشبورد به‌صورت برجسته قرار گرفته باشد در کنسول مرکزی به‌صورت یکپارچه حضور دارد.

تیزر کابین نسل جدید کیا موهاوی 2020کابین نسل قبلی کیا موهاوی

مقایسه‌ی کابین‌های دو نسل از موهاوی به خوبی میزان قدیمی شدن کابین نسل پیشین را نشان می‌دهد. نسل جدید این شاسی‌بلند کره‌ای از طراحی داشبورد کاملاً جدیدی سود برده و مشابه برخی محصولات دیگر این برند همچون سدان پرچم‌دار K900 می‌باشد. از محل و شکل قرارگیری اهرم تعویض دنده گرفته تا مکان تنظیمات سیستم تهویه مطبوع و ورودی‌های هوای مرکزی، همه‌چیز به خوبی با یکدیگر چفت شده است. همچنین به نظر می‌رسد بالای داشبورد به‌صورت دوخته شده بوده و راننده نیز از هدآپ دیسپلی رنگی استفاده خواهد کرد.

تیزر کابین نسل جدید کیا موهاوی 2020
بروشور کوچک موهاوی 2020 نشان می‌دهد این شاسی‌بلند بزرگ و بدنه روی فریم از چراغ‌های جلوی تمام LED، چراغ‌های عقب متفاوت، درب پشتی برقی، رینگ‌های 20 اینچی و حالت‌های رانندگی متفاوت شامل کامفورت، اکو، اسپورت، شن، گل و برف سود می‌برد. همچنین سیستم صوتی Lexicon با 15 بلندگو در این خودرو وجود دارد.

تیزر کابین نسل جدید کیا موهاوی 2020
نیروبخش موهاوی در بازار کره جنوبی پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توربودیزل است که با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند. قدرت این پیشرانه اعلام نشده اما نسل پیشین این خودرو قدرت 256 اسبی و گشتاور 560 نیوتون متری داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری