افتتاح 55 پروژه عمرانی برق رسانی در سمنان


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان استان گفت: به مناسبت هفته دولت امسال، 55 پروژه عمرانی برق رسانی در حوزه صنعت توزیع برق استان سمنان با اعتباری به مبلغ 156 میلیارد و 766 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سید محمد موسوی زاده در نشست خبری گفت: از این تعداد پروژه، شش پروژه بهسازی و تأمین روشنائی معابر با هزینه هفت میلیـارد و 638 میلیـون ریـال افتتاح می شود، 13 پروژه بهینـه سازی 54 هـزار و 512 متـر شبکـه و تأسیسات توزیع برق با مبلغ 41 میلیارد و 840 میلیون ریال، به عنوان پروژه‌هایی است که در هفته دولت سال جاری بهره برداری خواهند شد.

وی با اشاره به این که شش پروژه تبدیل 10 هزار و 540 متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار با اعتبار هفت میلیارد و 25 میلیون ریال بهره برداری می شوند افزود: 12 پروژه تجهیز ایستگاه های توزیع برق زمینی و هوائی با هزینه 20 میلیارد و 108 میلیون ریال نیز افتتاح می گردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با بیان این که پروژه توسعه و اصلاح 73 کنتور هوشمند برق در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) با مبلغ یک میلیارد و 234 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید تصریح کرد: 16 پروژه در قالب تامین برق مشترکان جدید با هزینه 67 میلیارد و 25 میلیون ریال افتتاح می شوند.

وی اظهار داشت: پروژه بهینه سازی دو هزار و 285 دستگاه انشعابات آمپری و لوازم اندازه گیری مشترکان برق با اعتبار 11 میلیارد و 896 میلیون ریال ، از دیگر پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت در سال جاری به شمار می رود.

موسوی زاده خاطرنشان کرد: احداث یک هزار و 254 کیلومتر شبکه هوائی و زمینی ، نصب یک هزار و 499 دستگاه پست های توزیع برق به قدرت 197 مگاولت آمپر ، جذب 58 هزار و 86 مشترک جدید ، نصب 21 هزار و 875 دستگاه سرچراغ معابر و همچنین برقراری 556 انشعاب برق چاه آب کشاورزی از جمله اقدامات صورت گرفته این شرکت در دولت تدبیر و امید محسوب می شود.

وی یادآور شد: به منظور اجرای پروژه های توسعه و احداث ، اصلاح و بهینه سازی و روشنائی معابر از آغاز دولت تدبیر و امید تا زمان حاضر، بالغ بر 265 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان همچنین از افزایش 3.2 درصدی پیک مصرف بار انرژی در تابستان سالجاری نسبت به تابستان سال 97 خبر داد و گفت: پیک مصرف انرژی در تابستان سالجاری در تاریخ 25 تیرماه و ساعت 12 ظهر به اندازه 494 مگاوات بوده است که در مقایسه با پیک بار مصرف انرژی در تابستان سال 97، حدود 16 مگاوات و معادل 3.2 درصد بیشتر بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا